וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מנסיך למלך": דייגו מיליטו ערך משחק פרישה במדי ראסינג קלוב

30 אלף צופים וכוכבי עבר רבים כיבדו את מיליטו, החלוץ הארגנטינאי בן ה-37 שפרש במדי קבוצת נעוריו: "אזלו לי המילים, תודה לך ראסינג, החלום שאליו שאפתי הפך למציאות"

אתר רשמי

דייגו מיליטו ערך הלילה (בין שבת לראשון) את משחק הפרידה שלו מראסינג קלוב, קבוצת נעוריו והמועדון שבו גדל לפני שעבר לאירופה, שם עשה קריירה מצוינת במדי גנואה ואינטר האיטלקיות וריאל סראגוסה בספרד. החלוץ בן ה-37 ערך את משחק הפרישה הרשמי שלו באצטדיון הביתי של ראסינג לעיני רבבות צופים, באירוע שנשא את הכותרות "מנסיך למלך".

"אזלו לי המילים", אמר מיליטו הנרגש, "מעולם לא דמיינתי משהו גדול כזה. המילה הראשונה שעולה לי לראש היא תודה. תודה להורים שלי, שהיו הראשונים לתמוך בתשוקה הזאת שלי".

דייגו מיליטו, משחק פרישה, ראסינג קלוב. אתר רשמי
דייגו מיליטו, משחק פרישה, ראסינג קלוב/אתר רשמי
משחק הפרישה של דייגו מיליטו, ראסינג קלוב. האתר הרשמי של ראסינג, אתר רשמי
משחק הפרישה של דייגו מיליטו, ראסינג קלוב/אתר רשמי, האתר הרשמי של ראסינג
משחק הפרישה של דייגו מיליטו, ראסינג קלוב. האתר הרשמי של ראסינג, אתר רשמי
משחק הפרישה של דייגו מיליטו, ראסינג קלוב/אתר רשמי, האתר הרשמי של ראסינג

המשחק, שהביא לאצטדיון ב-30 אלף אוהדים, כלל שלוש קבוצות - האלופות של 2001 ו-2014, ועוד קבוצה שכונתה "החברים של מיליטו". בין השאר השתתפו שם השוער האיטלקי פרנצ'סקו טולדו, כמו גם איבן קורדובה, חאבייר זאנטי, רוברטו אז'אלה, וולטר סמואל, מקסי רודריגס, ליסנדרו לופס, אנדרס דאלסנדרו ואחיו גבריאל, מאמן אינדפנדיינטה.

"תודה לך ראסינג, המועדון שבו נולדתי", אמר מיליטו, "פה גדלתי, פה הפכתי מילד לגבר, פה גיבשתי את האישיות שלי ולמדתי להיות כדורגלן. החלום שאליו שאפתי הפך למציאות. הגשמתם לי את החלום: לפרוש עם החולצה של ראסינג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully