וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת המריאה לישראל: "מזל שהתקלה לא אירעה באוויר"

אחרי יומיים מתוחים ומאובטחים, עברו שחקני הנבחרת חוויה לא נעימה כשהטייס עצר בחריקת בלמים על מסלול ההמראה. הנבחרת עלתה למטוס חלופי שבא מפולין, תומר חמד: "חוויה לא כיפית"

מערכת וואלה!

אחרי שעות ארוכות של המתנה, נבחרת ישראל תמריא בקרוב מאוד ארצה מאלבניה. שעות ספורות אחרי הניצחון באלבניה (0:3), כבר היו מתוכננים אנשי ושחקני נבחרת ישראל להמריא לארץ, אבל אחרי יומיים מתוחים ומאובטחים במיוחד בשל החשש ממתקפת טרור, גם ההמראה חזרה הביתה לא הייתה חלקה.

בשעה שלוש לפנות בוקר, שעון טירנה, כשהשחקנים והמלווים כבר מתרווחים בכיסאות לקראת ההמראה, עצר לפתע המטוס בחריקת בלמים על המסלול ועורר בהלה גדולה. הטייס כבר האיץ לקראת המראה ועבר את ה-100 קמ"ש על המסלול כאשר נורית חיווי נדלקה והצביעה על תקלה בכנף השמאלית.

לבסוף, אחרי שהמתינה הנבחרת למטוס חלופי שהגיע מפולין, הנבחרת תמריא בקרוב מאוד.

מערכת וואלה! NEWS, יניב טוכמן

טייס המטוס עידכן כי בשל הנורית, הוא חוזר לחנייה וימתין לטכנאי שיבדוק מה קרה. השעה כבר הייתה ארבע לפנות בוקר כאשר כל השחקנים ואנשי הביטחון שיצאו לאלבניה, ישבו במטוס וחיכו להגעת הטכנאי.

יש לציין כי השחקנים נותרו רגועים והמתינו בסבלנות כדי לקבל עדכונים ולשמוע מתי ניתן יהיה להמריא. על סיפון המטוס, ששייך לחברת תעופה פולנית, נמצאים 93 נוסעים, בהם שחקני הנבחרת ומלוויהם וכן כ-30 אנשי ביטחון ו-13 עיתונאים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מערכת וואלה!, יניב טוכמן

תומר חמד וביברס נאתכו פספסו את הטיסות שחיכו להם מנתב"ג ללונדון ולמוסקבה. חמד היה אמור להמריא כבר בתשע בבוקר מבן גוריון לבירת אנגליה ולנאתכו חיכתה טיסה בצהריים לבירת רוסיה. כעת מנסה מנהל הנבחרת ישראל שצוצינסקי למצוא להם טיסות חלופיות

נאתכו אמר: "רצינו להגיע הביתה מהר אבל יותר חשוב שנגיע בשלום. כנראה שהיה לנו מזל גדול שהתקלה לא אירעה באוויר. עכשיו נחכה שיגיע מטוס חלופי ונחזיק אצבעות שנמריא וננחת בארץ בשלום. בעבר קרה לי דבר דומה כששיחקתי בקאזאן. המטוס המריא ונחת נחיתת חירום בשל תקלה באחד המנועים".

חמד הוסיף: "לא כיף לחוות אירוע כזה בטח לא באמצע הלילה כשאתה עייף מאוד. אבל אם לעבור כזה אירוע, לפחות אחרי ניצחון ושלוש נקודות. אני לא רוצה לחשוב איך היינו מרגישים, אם זה היה מתלווה גם להפסד".

מאור בוזגלו התלוצץ: "כיף חיים. אתה יודע איזה כיף זה שאתה בא להמריא, בסוף עוצר ועוד יורד מהמטוס בלי לדעת מתי תמריא. בסוף אבא שלי עם הקונקשן שלו באיסטנבול יחזור לפניי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully