וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט ונבחרת גאנה נחתו במצרים: "אני מאמן כדורגל ולא פוליטיקאי"

המאמן הישראלי, מלווה בשני מאבטחים, הגיע לקראת המשחק הטעון במוקדמות המונדיאל וערך מסיבת עיתונאים: "אני מתעסק רק בכדורגל, אנואר סאדאת הוא הגיבור האהוב עליי"

צפו במסיבת העיתונאים של גרנט לקראת המשחק

נבחרת גאנה נחתה היום (שבת) במצרים לקראת המשחק במוקדמות המונדיאל מחר ב-18:00, יחד עם מאמנה אברהם גרנט שעומד במרכזה של סערה בשל איומים על חייו אם יגיע למדינה המוסלמית. גרנט בחר להגיע עם שחקניו למרות שגם גורמים ב'מוסד' הזהירו אותו מהנסיעה ונכנס למדינה תחת הדרכון הפולני שלו ולא הישראלי. הוא מלווה בשני מאבטחים שצמודים אליו עוד ממחנה האימונים של הנבחרת בדובאי.

"נבחרת מצרים מצוינת", אמר גרנט במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות. "יהיה משחק קשה, אך גם נבחרת גאנה חזקה. עוינות? אני מעדיף לשחק מול אצטדיון מלא מאשר מול אצטדיון ריק. האווירה תהיה נהדרת, אני בטוח. השחקנים שלי משחקים באירופה, הם רגילים לעתים לאווירה עוינת. בכל מקרה, אני אוהב את זה. אני איש כדורגל, אני מאמן 44 שנה ולא מתעסק בדברים אחרים. אני אוהב כדורגל כי הוא מאחד בין אנשים. כשאימנתי באנגליה היו לי שחקנים מ-20 מדינות שונות".

מוקדם יותר צוטט בתקשורת הגנאית כאומר: "אני מאמן כדורגל והגעתי כדי לשחק כדורגל, אני לא פוליטיקאי. ספורט מקדם אחדות, בלי קשר למקום ממנו באת. אני לא חושב על זה, יש לי מספיק עניינים שקשורים למשחק לטפל בהם. אני ממוקד בלעשות את הטוב ביותר עבור הנבחרת שלי".

"עבדתי גם במדינות שאין להן מערכת יחסים טובה עם המדינה שלי", הוסיף, "ולא יהיה הרבה הבדל במצרים. אני חושב שיתייחסו אלי כמו לכל זר אחר". בראיון לטלוויזיה המצרית אמר: "הגיבור האהוב עלי הוא אנואר סאדאת. כשהוא הגיע לישראל, הייתי צעיר והיו הרבה מלחמות. אני חושב שהוא היה מאוד אמיץ וגאה והוא רצה לוודא שאף אחד לא ימות בישראל או במצרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully