וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: הפועל ירושלים תצא מהתקופה הלא טובה באשדוד?

12.11.2016 / 16:06

אחרי התבוסות בחולון ובגרמניה יוצאת הקבוצה של פיאניגא'ני למשחק חוץ לא פשוט (21:00, ספורט 5). סטודמאייר בסגל, שון ג'ונס בחוץ. אשדוד סיכמה עם לקווינטון רוס שצפוי לחתום

התקציר באדיבות ערוץ 20

בווידאו: תקציר הפסדה של הפועל ירושלים ביורוקאפ מול אולם הגרמנית

משחקי המחזור השישי בליגת העל יימשכו מחר (ראשון) במפגש בו תארח מכבי אשדוד/באר טוביה את הפועל ירושלים (21:00, שידור ישיר בספורט 5). שתי הקבוצות נפגשו עד היום 15 פעמים בליגה הסדירה כשהמאזן עומד על 7:8 לטובת ירושלים. אשדוד ניצחה בארבעה משחקי בית מתוך שישה שנערכו בהיכל הקריה, כשבעונה שעברה כל קבוצה ניצחה בביתה: ירושלים ניצחה בארנה בסיבוב הראשון והשלישי ואשדוד ניצחה בביתה בסיבוב השני.

הכדורסלן האמריקאי לקווינטון רוס. GettyImages
סיכם, אך באשדוד טרם החליטו האם להחתימו. לקווינטון רוס/GettyImages

מכבי אשדוד מגיעה למשחק אחרי שלושה הפסדים רצופים, אך למרות זאת בקבוצה יש אופטימיות מהרוח שהציגו השחקנים בהפסד למכבי תל אביב, ופחות מהיכולת הלא מרשימה. באשדוד יודעים כי למרות היכולת הלא מרשימה של ירושלים בשבוע שעבר, הם עדיין אנדרדוג בהתמודדות הנוכחית, וינסו לרשום הפתעה שתיתן להם קצת אוויר בתקופה הלא טובה שלהם. במועדון עושים מאמצים על מנת לחזק את הסגל, כשהקבוצה מעיר הנמל הגיעה לסיכום עם הפורוורד לקווינטון רוס ששוחרר מהפועל אילת, והוא אף עבר בדיקות רפואיות, אך רק לאחר מספר אימונים שיערוך במהלך השבוע, יוחלט האם להחתימו באופן סופי. חוזהו של קליסטוס אזויוקו הוארך בעשרה ימים והוא ישחק נגד ירושלים.

עד השבוע החולף היה ניתן לתייג את פתיחת העונה של הפועל ירושלים כהצלחה, אך שתי תבוסות בחוץ להפועל חולון בליגה ולאולם הגרמנית ביורוקאפ שינו את המצב והעלו את רף המתח והעצבים בבירה. בירושלים לא היו מרוצים בעיקר מהיכולת ההגנתית של השחקנים, כשהמאמן סימונה פיאניג'ני גוער בשחקניו בשני המשחקים האחרונים לא מעט, ויודעים כי אם לא יחול שינוי בנושא זה בקרוב, הם עשויים למצוא את עצמם בפער משמעותי מהמקום הראשון בטבלה. מי שלא יירשם למשחק הוא הסנטר שון ג'ונס, כשאמארה סטודמאייר, שמיעט לשחק בליגה העונה יירשם בזכות העובדה שהשבוע תנוח הקבוצה ממשחקי היורוקאפ. "נעשה כל שביכולתנו על מנת לנצח במשחק החוץ הקשה הזה", אמר המאמן האיטלקי לקראת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully