וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפ לאהם חוגג 33 ומודה: "לא שולל שאפרוש בקיץ הקרוב"

קפטן באיירן מינכן ולשעבר גם נבחרת גרמניה דיבר על עתידו בראיון: "אני כבר בן 33 וצריך לשאול את עצמי האם אני מספיק טוב לרמות האלה כל הזמן". קינגסלי קומאן ייעדר למשך חודשיים

יליפ לאהם שחקן באיירן מינכן. רויטרס
יפרוש בתום העונה? לאהם/רויטרס

פיליפ לאהם חוגג היום (שישי) את יום הולדתו ה-33 ולכבוד המאורע, הוא התראיין לאתר ההתאחדות הגרמנית ודיבר בין היתר על האפשרות שיפרוש בקיץ הקרוב על אף שיש לו חוזה בבאיירן מינכן עד 2018.

"אני לא יכול להעריך את זה מבחינת אחוזים", הודה לאהם, "אני עכשיו בן 33 ואתה תמיד צריך לשאול את עצמך את השאלה: האם אני יכול להמשיך ברמה הזו? אני לא מדבר על חודשים או שנים, אלא על שבועות ולכן אני לא פוסל שום אפשרות". בחוזה של קפטן נבחרת גרמניה לשעבר והקפטן הנוכחי של באיירן נותרו עוד 19 חודשים, אולם לא מן הנמנע כי יפרוש בקיץ הקרוב ויקבל תפקיד בהנהלה של המועדון.

לאהם דיבר גם על העונה בבאיירן ואמר שבורוסיה דורטמונד נותרה היריבה הקשה ביותר בליגה כשאמר שהיא קבוצה מצוינת. הוא הוסיף כי המפגש בין השתיים, שייערך בשבת הבאה, יהיה אתגר קשה במיוחד נגד קבוצה קשה במיוחד. מספר 21 האגדי של באיירן התייחס גם להפתעת העונה בבונדסליגה, ר.ב. לייפציג, ואמר: "לייפציג במומנטום ועד כה היא השתמשה בו נהדר. הם הרוויחו את הנקודות ולכן ראויים להיות איפה שהם נמצאים עכשיו. יש להם את הסגל, את האיכות ואת המבנה הנכון במועדון, נראה איפה הם יהיו אחרי 34 מחזורים".

לא רק דברים חגיגיים יש בבאיירן בימים האחרונים, אלא גם בשורות רעות. קינגסלי קומאן, שנפצע במהלך אימון של נבחרת צרפת, סובל מקרע ברצועה בברך וצפוי להיעדר מהמגרשים למשך חודשיים.

לאהם מודה למברכים

בסטיאן שווינשטייגר מברך את חברו

הולגר באדשטובר מברך את הקפטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully