וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה - מכבי תל אביב: גל מקל חוזר לסגל של הצהובים

11.11.2016 / 16:59

הרכז, שלא שיחק עם הקבוצה בהפסד לפנאתינייקוס, יחזור למשחק הליגה, אליו לא נרשמו לנדסברג, ראד וכמובן שסמית' (20:30, ספורט 5). עירוני נהריה תארח את האלופה מכבי ראשון לציון

one

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב מול מכבי אשדוד/באר טוביה

משחקי המחזור השישי בליגת העל ייצאו מחר (שבת) לדרך עם שני משחקים, כשבמוקד המפגש בין בני הרצליה, שעדיין לא הפסידה העונה בביתה, גם בליגה וגם באירופה, למכבי תל אביב הלא מרשימה. בקרב בין שתי נציגות נוספות של הכדורסל הישראלי באירופה, תארח עירוני נהריה, שפשוט לא מצליחה לנצח העונה, את מכבי ראשון לציון, ששחררה ערב המשחק את אנתוני היליארד ותופיע עם שלושה זרים בלבד.

גל מקל, מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
חוזר אחרי מחלה. מקל/יוסי ציפקיס

בני הרצליה - מכבי תל אביב (20:30, ספורט 5)

בבני הרצליה מרוצים מפתיחת העונה של הקבוצה. השחקנים של מיקי גורקה אמנם מחזיקים במאזן שלילי בליגה, עם שני ניצחונות בחמישה מחזורים, אך ההפסדים הללו היו בחוץ ונגד קבוצות שנחשבות לקבוצות ביתיות טובות. בהרצליה מרוצים בעיקר מהמאזן המושלם באולם היובל, אותו החלו לכנות מתחילת העונה "המבצר", עם חמישה משחקים בכל המסגרות וחמישה ניצחונות. כארם משעור נמצא בעיצומו של רצף משחקים מצוין, ובקבוצה יודעים שכדי לנצח את מכבי תל אביב יצטרכו לקבל יותר מעוד כמה שחקנים, ביניהם ג'ף אדריאן שהיה נראה נסער מאוד בניצחון על אקדמיק סופיה באמצע השבוע ביורופקאפ.

אחרי פתיחה טובה תחת רמי הדר, מכבי תל אביב חוזרת לקרטע. הקבוצה רשמה אתמול את הפסדה השני ברציפות ביורוליג, והתדרדרה למאזן 4:2 במפעל הבכיר של היבשת, כשלפניה שבוע קריטי עם שני משחקים קשים ביורוליג. במקביל נראו הצהובים לא מספיק טוב גם נגד מכבי אשדוד בליגה, ויודעים שאם לא יחול שינוי בסגל, הם יתקשו לשמור על המאזן המושלם בליגה. הדר מגיע למשחק נגד הרצליה לפני שבוע עמוס מאוד שכולל משחק בית נגד פנרבחצ'ה ביורוליג, משחק חוץ יומיים לאחר מכן נגד קאזאן ברוסיה, והרצף הקשה ייחתם נגד הפועל ירושלים, שדווקא השבוע זוכה למנוחה ביורוקאפ. סילבן לנדסברג ו-ויקטור ראד לא נרשמו בסגל של הצהובים, כמו גם דווין סמית' שלא נרשם למשחקי הליגה העונה. גל מקל יחזור אחרי מחלה.

שון דאוסון שחקן מכבי ראשון לציון. אודליה מטרי, אתר רשמי
מצפינים למפגש עם נהריה. דאוסון/אתר רשמי, אודליה מטרי

עירוני נהריה - מכבי ראשון לציון (19:45, פריצות בספורט 5)

ניצחון אחד מתשעה משחקים, זה המאזן העגום של עירוני נהריה מאז שהחלה העונה בליגת העל. הקבוצה של אריק אלפסי ניצחה פעמיים במוקדמות ליגת האלופות, והוסיפה ניצחון בגביע המדינה, אך לא יותר מכך, והאכזבה בעין שרה היא גדולה. למרות זאת, בנהריה החלו לראות סימנים חיוביים עם היכולת הטובה במשך שלושה רבעים במשחק החוץ הקשה נגד מונאקו בליגת האלופות באמצע השבוע. בנהריה כבר ביצעו שינוי אחד בסגל כשדרווין קיצ'ן החליף את מרקוס טיג, אך גם ניק פאוסט עשוי לעזוב בקרוב, כשאנתוני היליארד ששוחרר מראשון לציון מועמד להחליפו. הפסד ביתי נוסף, הפעם לראשון לציון, ויכולת לא טובה, עשוי לגרום לזעזועים נוספים בקבוצה.

במכבי ראשון לציון לא מרוצים מהיכולת של הקבוצה מתחילת העונה, ולמרות שהכתומים עומדים על מאזן חיובי של שלושה ניצחונות מחמישה משחקים בליגה ומאזן סביר של שני ניצחונות ושני הפסדים באירופה, עדיין קיימת אי שביעות רצון. למשחק בעין שרה יעלה אריק שיבק עם שלושה זרים בלבד בעקבות שחרורו של אנתוני היליארד, ובמועדון עושים מאמצים גדולים כדי להחתים רכז עוד השבוע. בהעדרו של היליארד דקות המשחק של פטריק ריצ'ארד יעלו, וגם שון דאוסון וניצן חנוכי צפויים לקבל דקות רבות יותר. הקבוצה עדיין לא ניצחה העונה מחוץ לבית מכבי בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully