וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אחד משחקני נבחרת אנגליה ניסה להשתחרר מהסגל לפני היורו

עיתונאי של ה"דיילי טלגרף" טוען שהשחקן ביקש מסוכנו שיעזור לו להשאר בחוץ: "האם הנבחרת פחות חשובה מליגת האלופות? בייל רוצה להוביל את ויילס והם הגיעו לחצי הגמר, למה זה לא קורה אצלנו?"

שחקני נבחרת אנגליה מאוכזבים. רויטרס
לא רצו להיות שם? שחקני נבחרת אנגליה/רויטרס

הכישלונות של נבחרת אנגליה בטורנירים הגדולים נמשכים כבר מעל 50 שנה, כאשר הזכייה היחידה שלה אי פעם בתואר משמעותי היתה בגביע העולם ב-1966. למרות שהליגה המקומית נחשבת לאחת החזקות בעולם והציפיות חוזרות כל פעם מחדש, נבחרת שלושת האריות תמיד מאכזבת, כאשר ביורו האחרון היא הצליחה להתעלות אפילו על עצמה עם הדחה משפילה על ידי איסלנד בשמינית הגמר.

היום (שישי) אחד העיתונאים בממלכה, ג'ים ווייט מה"דיילי טלגרף", סיפר כי אחד משחקני הנבחרת שנשאר בעילום שם, ביקש להשתחרר מסגל הנבחרת בלי טענה לפציעה או מחויבות אחרות. ווייט דיבר בתחנת הרדיו של BBC ואמר: "היה שחקן בסגל הנבחרת שכבר הגיע לצרפת, ושאל את הסוכן שלו אם הוא יכול לעזור לו להשתחרר. אני חושב שזה מאוד חריג".

ווייט המשיך: "האם עבור השחקנים ליגת האלופות או הפרמיירליג חשובות יותר מהנבחרת הלאומית? האם זה דבר קולקטיבי שגם שאר השחקנים חושבים? אני לא יודע. אם גארת' בייל, שחקן שמגיע כמעט כל שנה לגמר ליגת האלופות, מגיע לטורניר ומוביל את הנבחרת שלו עד חצי הגמר, כאשר שאר השחקנים נדבקים בכך ורוצים גם להוביל, למה זה לא קורה גם באנגליה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully