וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן מכבי חיפה הסכים להיבדק בפוליגרף כדי להוכיח את חפותו

11.11.2016 / 8:42

השחקן שהגיע לפגישה בליווי הקפטן דקל קינן העביר את המסר לאחר טענות בנוגע להתנהלותו עם התקשורת. בשלב זה אין כוונה לבצע את המהלך. בחיפה הגיבו: "לא היו דברים מעולם". המעקב אחר שוינפלד יימשך. מחמאות ללביא

צילום ועריכה: אדריאן הרבשטיין

שחקן הרכב במכבי חיפה הסכים להיבדק במכונת פוליגרף כדי להוכיח את חפותו בעניין התנהלותו מול התקשורת. כזכור, לאחרונה דיווחנו לכם כי שחקן הרכב בקבוצה הגיע לפגישה עם ראשי המועדון ובה נשאל האם הוא משתף פעולה עם התקשורת. השחקן השיב בשלילה, אלא שבעקבות אותה שיחה סיפרו שחקנים במועדון כי הוא נראה מצוברח לאחרונה בגלל החשדות נגדו. אדם הבקיא בפרטים סיפר כי השחקן הסכים להיבדק על מנת להוכיח את חפותו, אולם בשלב זה אין למועדון כוונה לבצע מהלך כזה, שעשוי להוביל לכאוס בחדר ההלבשה. השחקן, אגב, הגיע לפגישה יחד עם הבלם והקפטן דקל קינן, שמלווה אותו תקופה ארוכה. ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "לא היה ולא נברא".

עוד בנושא:

מכבי חיפה עוקבת אחר בירם כיאל: "מחמיא שהמועדון בו גדלתי עוקב אחריי"

דקל קינן מכבי חיפה. ברני ארדוב
מלווה את השחקן תקופה ארוכה. דקל קינן/ברני ארדוב

שלשום דיווחנו לכם על התעניינות הקבוצה בשני שחקנים לקראת חלון ההעברות בינואר – בירם כיאל ואליסון דוס סנטוס. במועדון ציינו כי השניים במעקב, אולם עדיין לא פנו לאף אחד מהם. אתמול התברר שגם חלוץ הפועל תל אביב ארון שוינפלד נמצא ברשימות של המועדון, והוא מצטרף גם לקשר הברזילאי ז'אורז'יניו שבינואר התברר כי הוא רוצה לעבור למכבי חיפה לאחר שהמאמן רנה מולנסטיין החליט לצרפו. בחיפה ממשיכים לציין כי על פי המדיניות החדשה, ישנה כוונה לצרף עד שני שחקנים בלבד בחלון – שחקן הגנה והתקפה.

הקבוצה ממשיכה להתכונן ללא שחקני הנבחרות – עומרי גלזר, נטע לביא ואלירן עטר. העובדה שלביא תורגל בהרכב הנבחרת גם אתמול לא הפתיע איש במועדון. "הוא עשה פריצה גדולה בשנה האחרונה. מחזיקים לו אצבעות", נאמר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully