וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "מעדיפים 10 שחקנים שרוצים להיות פה מאשר אחד שלא"

10.11.2016 / 20:19

כעס רב במועדון על שוינפלד ובומבה שמאיימים לעזוב: "הם עושים טעות חמורה". האדומים משוכנעים: יש קבוצה שעומדת מאחורי החלוץ. כבירי: "לא חייבים עכשיו שקל לאיש מעובדי המועדון"

אמיר כבירי בעלי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"ננקוט בצעדים משפטיים אם לא יחזרו לאימונים". אמיר כבירי/ברני ארדוב

הפועל תל אביב נותרה המומה מהצעד הדרמטי בו נקטו היום (חמישי) ארון שוינפלד וקלאודיו בומבה. החלוץ טען כי חוזהו הופר, דרש שחרור מיידי ולא התייצב לאימון הקבוצה אחרי שנטל חלק ביום הגיבוש שנערך קודם לכן, כשהקשר הרומני נעדר גם הוא מהאימון והודיע עוד קודם לכן: "אני עוזב". מכבי חיפה ומכבי תל אביב עוקבות אחר ההתפתחויות בעניינו של שוינפלד, בעוד בומבה צפוי לטוס הלילה לרומניה ומתכוון גם להגיש תביעה נגד המועדון ב-CAS, כפי שפורסם בוואלה! ספורט בשבוע שעבר.

עוד בנושא:

ארון שוינפלד להפועל תל אביב: "החוזה מבוטל". קלאודיו בומבה: "אני עוזב"
ארון שוינפלד מרגיש מרומה בהפועל תל אביב

ארון שוינפלד שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יצטרך להביא מישהו שישלם את החוזה. ארון שוינפלד/ברני ארדוב

בהפועל תל אביב עולים להתקפה נגד השחקנים שמאיימים לעזוב וטוענים: "הם עשו טעות חמורה, שמנוגדת לחוזים שלהם. הדברים האלה יוכחו בערכאות משפטיות". לגבי שוינפלד, האדומים מסבירים כי הוא קיבל את שכרו באוגוסט, חודשיים מראש, כחלק מהמהלך להשאירו, ולכל אורך התקופה האחרונה לא רמז לכך שהוא מעוניין לעזוב. המחלוקת היחידה הייתה על מענק חתימה שלא קיבל. לכן, במועדון משוכנעים שהנושא: "יש קבוצה מאחוריו, זה כדי לא לשלם תג מחיר של שני מיליון יורו".

גורם בכיר במועדון אמר: "אנחנו מעדיפים 10 שחקנים שרוצים להיות פה מאשר אחד שלא. בנינו על שוינפלד הרבה העונה, אבל אחרי המשחק האחרון שהוא רץ 5.4 ק"מ בסך הכול ועוד עשה מה שעשה ללא התראה מראש, כנראה שהוא יצטרך להביא מישהו שישלם את החוזה שלו והוא לא יהיה פה".

לגבי בומבה, הטענה היא כי לפני שבוע וחצי קיבלו את המכתב ונכנסו עם הרומני למשא ומתן לגבי הסדר תשלומים חדש. הצדדים קבעו שהשכר ייכנס ב-8 בנובמבר וזה התעכב עד היום בבוקר. לגישתם, הרומני ראה שהשכר התקבל ובכל זאת מימש את איומו. כעת ממתינים לבוררות, כשמבחינת האדומים בומבה הוא זה שהפר את החוזה, אחרי שכל החוב שולם לו.

הבעלים אמיר כבירי, שעל פי הערכות הכניס כמה מיליונים למועדון בימים האחרונים, הגיב ואמר: "חבל לי מאוד ששני השחקנים בחרו היום בצעדים חד צדדיים להפר את החוזה שלהם מול המועדון. ידענו שיהיו עיכובים בשכר עד חודש אוקטובר, והתרענו על כך בפני השחקנים. לשמחתי היום, לאחר תשלום שכר אוקטובר, הפועל תל אביב לא חייבת שקל לאיש מעובדי המועדון. אני מקווה שארון וקלאודיו יחזרו בהם מהצעד שנעשה וישובו במהרה לאימונים. אם לא, ינקוט כנגדם המועדון בכל הצעדים המשפטיים הנחוצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully