וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: קלאודיו בומבה איים לעזוב את הארץ

לוואלה! ספורט נודע שהקשר נקט בצעד לאחר שלא נכלל בסגל מול עכו ושחלק ממשכורתו לא שולמה. הקשר לחבריו: "כבירי לא עונה לטלפון" השחקן הכחיש, במועדון מסרו: "אין לידיעה אחיזה במציאות". שחקנים בקבוצה: כל הזרים לא קיבלו את משכורות ינואר

one

שוב לא שקט בהפועל תל אביב. לוואלה! ספורט כי הקשר, קלאודיו בומבה, איים לעזוב את הארץ לאחר שלא נכלל בסגל וחלק ממשכורתו לא שולמה.

אתמול (רביעי) פורסם באתר כי חלק ממשכורות אנשי המועדון של הפועל תל אביב ובעיקר אלה של אנשי מחלקת הנוער של האדומים לא שולמו. לאחר בירור עמוק יותר מסתבר כי גם חלק ממשכורות השחקנים הזרים לא שולמו.

לכל השחקנים הזרים של הפועל תל אביב יש בחוזה סעיפים הקובעים כי הקבוצה צריכה לשלם עבורם את שכר הדירה, השכרת אוטו ואש"ל. אחרי איחור של מספר ימים במשכורות, עדיין הקבוצה לא העבירה את הכספים הללו לשחקנים הזרים. במועדון אישרו את הדברים. אגב, שחקנים בקבוצה טענו כי כל הזרים לא קיבלו כלל את משכורת ינואר, ולא רק חלק מהשכר, כפי שטוענת ההנהלה.

בומבה, שמאוד לא אהב את אי הכללתו בסגל במשחק האחרון ואת האיחורים בשכר, אמר לחבריו בארץ: "אף אחד לא עונה לנו. אין עם מי לדבר. כבירי אמר שנהיה פה כמו משפחה והוא לא עונה לטלפון. אם הדברים לא יסתדרו אני טס לרומניה בלי להגיד לאף אחד".

בנוסף, גם הבלם לוקאס וינטרה הביע לא מעט חוסר שביעות רצון בענייין זה, אך לעומת הקשר הרומני לא איים בעזיבה. בהפועל תל אביב שלחו היום מסר הרגעה לשחקנים. הבעלים אמיר כבירי, שצפוי לנחות בארץ כבר בערב, התחייב כי כבר בימים הקרובים מלוא שכרם ייכנס ורק בשל עיכובים טכניים עדיין חלק מהשחקנים וחלק מעובדי המועדון לא קיבלו את המגיע להם.

שחקן הפועל תל אביב, קלאודיו בומבה. קובי אליהו
יממש את האיום? קלאודיו בומבה/קובי אליהו

לטענת הפועל תל אביב, בומבה הכחיש שאיים בצורה הזו, ולדבריהם אמר לחבריו היום: "לעולם לא אמרתי את הדברים האלה. זה שקר של התקשורת. אם היה לי משהו לשאול את ההנהלה, תמיד קיבלתי תשובות. אני מרוכז באיך להשתפר ולעזור לקבוצה. אני סומך על כבירי והמועדון. כולם כמו משפחה".

במועדון הגיבו באופן רשמי לידיעה ומסרו: "לצערנו, מסע ההכפשות והפרסומים השקריים כנגד הקבוצה באתר וואלה! נמשך באופן מגמתי ובוטה. אין לידיעה כל אחיזה במציאות. דלתה של הנהלת הקבוצה פתוחה כל העת בפני כל שחקני הפועל תל אביב שמקבלים מענה מהיר וזמינות מלאה 24 שעות לכל צרכיהם. כל מטרתם של הפרסומים הללו הוא לפגוע במועדון ואנו בטוחים כי כל מי שעיניו בראשו מבין זאת"

ללא קשר לסיפור הזה, הלחץ עולה בהפועל תל אביב לקראת המפגש מול מכבי פתח תקוה. המאמן אלי גוטמן מתכנן מספר שינויים וגם אתמול והיום תרגל מערך של שלושה בלמים, אולם נראה שהמאמן לא היה מרוצה מתפקוד השחקנים ולקראת סוף האימון חזר לתרגל מערך של ארבעה שחקנים בהגנה. בכל מקרה, וינטה עשוי לשלם את מחיר ההפסד לעכו ולרדת לספסל לאחר שגם במערך של שלושה בלמים הוא לא תורגל. ורטה צפוי להמשיך כמגן ימני ואילו רמזי ספורי תורגל כקשר ימני במקומו של אלטמן. גם שגיב יחזקאל בתמונת ההרכב.

עוד באותו נושא

חלק מעובדי הפועל תל אביב לא קיבלו את משכורת חודש ינואר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully