וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלק מעובדי הפועל תל אביב לא קיבלו את משכורת חודש ינואר

למרות החיזוק בינואר, נראה שהבעיות הכלכליות במועדון משפיעות דווקא על עובדי מחלקת הנוער. הבעיה: בעיות בירוקרטיות של העברת כספים מחו"ל לארץ. רמי כהן ימונה ליו"ר במשרה חלקית, גוטליב ואלטמן יירדו לספסל

one

בווידאו: הפועל תל אביב מפסידה 2:0 להפועל עכו

הבעיות הכלכליות בהפועל תל אביב שוב משפיעות על עובדי המועדון. לוואלה! ספורט נודע כי המועדון עדיין לא שילם את משכורות חודש ינואר לחלק מעובדי המועדון ולכל עובדי מחלקת הנוער. הפועל תל אביב עדיין מלקקת את פצעיה מההפסד מול הפועל עכו לפני יומיים, ולצד זה התברר כי כבר למעלה משלושה שבועות המועדון לא מעביר את משכורת ינואר לחלק מעובדיו ובעיקר לעובדי מחלקת הנוער. למרות ההשקעה הגדולה בינואר והתחזקות בשחקנים ובמאמן חדש, נראה כי הקבוצה עדיין סובלת מבעיות כלכליות, כאלה שמשאירות את קופת המועדון כמעט בכל חודש ריקה. בשל כך, שכרם של חלק מהעובדים לא עבר וקולות תסכול של העובדים יותר ויותר נשמעים בימים האחרונים.

בהפועל תל אביב אישרו את הדברים, אך כמו במקרים אחרים במהלך העונה שהשכר עוכב, גם הפעם טוענים במועדון כי הבעיות התזרימיות נובעות מבעיות טכניות מהעברת כספים מחוץ לארץ לחשבון הבנק בארץ. כלומר, הבעלים אמיר כבירי, שכבר השקיע סכומים גדולים העונה בקבוצה, אמור להעביר את הכספים הללו, אך זה מתעכב בגלל בעיות בירוקרטיות בחו"ל, שם נמצא כספו. בהפועל תל אביב הבטיחו כי השכר ייכנס בימים הקרובים, אך תגובה רשמית לעניין לא התקבלה מהמועדון.

שחקן הפועל תל אביב, שגיב יחזקאל. ברני ארדוב
יחזור להרכב. יחזקאל/ברני ארדוב

בנוסף, הנהלת המועדון הולכת לעבור שינוי נוסף. רמי כהן, יו"ר הפועל בכדורסל, אמור לשמש כיו"ר גם במועדון הכדורגל. כהן למעשה אמור להחליף את היו"ר בארי בן זאב שהתפטר במהלך העונה, אך לא יעשה את התפקיד במשרה מלאה. בינתיים, בקבוצה עובדים על שינוי ארגוני כחלק מהמלצות של כהן שכבר מבצע את התפקיד מספר ימים.

לצד זה, הקבוצה ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק מול מכבי פתח תקווה ביום שבת. מי שאמורים לשלם את מחיר ההפסד מול הפועל עכו הם אדי גוטליב ועמרי אלטמן. נראה כרגע כי השניים ירדו לספסל ובמקומם יעלו שגיב יחזקאל ואיאד אבו עביד. גם שמואל שיימן עשוי לרדת לספסל, אך זה תלוי בעיקר בכושרו של גל שיש, שעדיין לא ערך בכורה מחודשת מאז חתם בקבוצה. המגן חלה בסוף השבוע האחרון ולא היה בסגל למשחק מול עכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully