וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: דודו אברהם עזב וחתם כמאמן הפועל ניר רמת השרון

10.11.2016 / 15:55

העוזר של שרון מימר שוחרר ויאמן את הקבוצה מהלאומית: "עברתי חודשים נפלאים עם צוות מדהים, מודה למועדון ומאחל להם בהצלחה". מוקדם יותר, הפסידו הירוקים 4:1 למ.ס אשדוד במשחק אימון

מאמן הפועל כפר סבא שרון מימר. יותם רונן
יחפש עוזר חדש. מימר/יותם רונן

שינויים מקצועיים בהפועל כפר סבא. הקבוצה שניצחה 1:2 את בני סכנין במחזור האחרון ועלתה למקום השביעי, הודיעה היום (חמישי) על עזיבתו של עוזר המאמן, דודו אברהם, שחתם בתור מאמן ראשי בהפועל ניר רמת השרון. הקבוצה ממנה התפטר מנחם קורצקי בשבוע האחרון, נמצאת במקום ה-12 לאחר תשעה מחזורים בליגה הלאומית. אברהם ינסה להוציא את הקבוצה לדרך החדשה, לאחר שניצחה העונה שני משחקים בלבד ובמחזור האחרון ספגה הפסד, 3:1 לבית"ר תל אביב רמלה.

הפועל כפר סבא הוציאה הודעה רשמית בנושא: "מועדון הכדורגל, הפועל כפר סבא, נעתר לבקשתו של עוזר המאמן דודו אברהם, לשמש כמאמן ראשי ברמת השרון מהליגה הלאומית. דודו מאמן מוכשר שקיבל הזדמנות לשמש כמאמן ראשי ואנו שמחים בשבילו ומאחלים לו בהצלחה. המועדון ימנה עוזר מאמן בהקדם".

המאמן עצמו אמר: "אני מודה להפועל כפר סבא על שהעניקה לי את האפשרות להיות מאמן ראשי. עברתי חמישה חודשים נפלאים עם צוות מדהים ושרון מימר בראשם. אני מאחל לקבוצה ולקהל אוהדיה הצלחה רבה ובטוח שדרכם תוביל אותם להצלחות".

מוקדם יותר, הפסידה הקבוצה 4:1 למ.ס. אשדוד במשחק אימון. מיקי סירושטיין, דין דוד, משה אוחיון וניב זריהן כבשו למנצחת, סלבישה סטויאנוביץ' רק צימק לירוקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully