וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מנצ'סטר יונייטד תציע לשווינשטייגר 11 מיליון יורו כדי שיעזוב

השחקן אמנם חזר להתאמן עם הקבוצה הראשונה, אך בכלי התקשורת בגרמניה טוענים כי למוריניו אין כוונה לתת לו הזדמנות. אם הקשר יסכים, הוא יוותר על שבעה מיליון יורו ויהיה שחקן חופשי

בסטיאן שווינשטייגר שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
לא נעים. שווינשטייגר/GettyImages

הסיוט שעובר בסטיאן שווינשטייגר במנצ'סטר יונייטד לא נעצר. ז'וזה מוריניו שהגיע בקיץ לקבוצה, הודיע לקשר מהרגע הראשון כי הוא לא מעוניין בשירותיו. לאחר מכן הפורטוגלי הדיח אותו מאימוני הקבוצה הראשונה, והשיא הגיע כשהשחקן לא היה חלק מהתמונה הקבוצתית של המועדון.

הגרמני עדיין לא רשם הופעה בשום מפעל העונה, ולמרות שלאחרונה חזר לאימוני הקבוצה, היום (חמישי) מדווחים בכלי התקשורת בגרמניה כי המועדון האנגלי מוכן להציע לו 11 מיליון יורו כדי שיעזוב מיידית את הקבוצה. לקשר יש חוזה ביונייטד עד 2018, במסגרתו הוא צפוי להרוויח 18 מיליון יורו, אך במידה והוא יסכים לפיצויים שיונייטד מציעה, הוא יהפוך לשחקן חופשי ויעזוב את הקבוצה.

שווינשטייגר בן ה-32 הגיע בתחילת העונה שעברה לשדים האדומים. הוא רשם 18 הופעות ליגה, בהן כבש שער אחד ובישל שער נוסף. העונה כאמור הוא זוכה ליחס די משפיל מצד מוריניו, שבמהלך העונה אף שלח אותו להתאמן עם קבוצת הנוער.

במקביל, נראה שהקשר עצמו לא חושב יותר מידי על הכסף, והוא העלה לחשבון הטוויטר שלו סרטון משעה מאוד מוקדמת בבוקר בה הגיע לאימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully