וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוריס קליימן נפצע במשחק האימון של בית"ר ירושלים ויעבור בדיקה

10.11.2016 / 12:24

השוער נפגע בקרסול במשחק נגד הפועל אשקלון וסבל מכאבים עזים. בבירה מקווים שלא מדובר בפציעה שתמנע ממנו לשחק נגד הפועל תל אביב בעוד כשבוע וחצי. לידור כהן כבש, בית"ר הפסידה 2:1

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קליימן אחרי הפציעה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוער בית"ר ירושלים, בוריס קליימן, נפצע היום (חמישי) במהלך משחק האימון של קבוצתו נגד הפועל אשקלון שהסתיים בהפסד 2:1. קליימן נפגע בקרסול בשלהי המחצית הראשונה וסבל מכאבים חזקים. השוער ייבדק ובקבוצה מקווים מאוד שהוא לא ייעדר מההתמודדות נגד הפועל תל אביב בעוד כשבוע וחצי באצטדיון טדי.

השוער המחליף של הקבוצה הוא סתיו שושן בן ה-21, ששיחק העונה פעמיים בגביע הטוטו וספג לא פחות משבעה שערים (הפסדים 4:2 להפועל באר שבע ו-3:1 למ.ס אשדוד). בעונה שעברה הוא רשם שתי הופעות ליגה, בהן הקבוצה הפסידה בתוצאה זהה 2:0 להפועל באר שבע ומכבי תל אביב.

במשחק היום רן בן שמעון חסר את דוד קלטינס ודן איינבינדר שנמצאים עם נבחרת ישראל וכן את אריק סאבו שהוזמן לסגל של נבחרת סלובקיה. הנבחן הברזילאי מוראייס שותף ולא הרשים, אבל ימשיך בהתרשמות.

לידור כהן העלה את בית"ר ירושלים ל-0:1 בדקה ה-39, אבל השוער השלישי טמיר ללו, שהחליף את קליימן בשער, ספג מרודי חדד בדקה ה-53. מתן חוזז ביצע מהפך בדקה ה-65.

בית"ר ירושלים פתחה בהרכב: בוריס קליימן, טל בנש, דן מורי, טל כחילה, אורי מגבו, קובי מויאל, קלאודמיר, לידור כהן, אבישי כהן, שלומי אביסדריס, שמעון אבוחצירה.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים שוקלת לצרף חלוץ זר בינואר
שכטר מחכה להפועל תל אביב: "הלוואי שננצח ואני אכבוש"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully