וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים בודקת אפשרות לצרף חלוץ זר בחלון ההעברות בינואר

9.11.2016 / 10:58

בקבוצה מתחילים לחשוב על חיזוק להתקפה לקראת חלון ההעברות ועלולים להיפרד מאחד הזרים שבסגל לשם כך. מוראייס ייבחן במשחק האימון נגד אשקלון, קלאודמיר יסופסל נגד הפועל תל אביב?

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים מתאמנת בימים אלה בהרכב חסר, כאשר דן איינבינדר ודוד קלטינס נמצאים עם הנבחרת, אריק סאבו עם נבחרת סלובקיה ועוד מספר שחקנים זוכים למנוחה. לאחר משחק האימון מחר (חמישי) באשקלון יזכו השחקנים לשלושה ימי חופש כאשר חלק מהזרים ייסעו לחופשה קצרה במולדתם.

הקשר הברזילאי לוקאס מוראייס ייבחן מחר ואם ירשים ייתכן כי יצורף עד תום העונה. בלי קשר, בבית"ר בודקים אפשרות לצרף חלוץ זר במועד ההעברות בינואר. אם זה יקרה, או שמוראייס יצורף, הקבוצה תיאלץ לשחרר את אחד הזרים. כמו כן, אם בית"ר תרצה לצרף את מוראייס היא תיאלץ להקפיא את ארסניו ולפורט.

עוד בנושא:

איתי שכטר מחכה להפועל תל אביב: "הלוואי שננצח ואני אכבוש"
עומר אצילי לא יוכל לעבור לקבוצה אחרת בעונה הנוכחית

מאמן בית"ר ירושלים, רן בן שמעון. יוסי ציפקיס
דרוש חלוץ. בן שמעון/יוסי ציפקיס

המאמן רן בן שמעון עלול להוריד את קלאודמיר לספסל במשחק נגד הפועל תל אביב. המאמן מאמין בקשר, אבל יודע שהלך הרוח ושריקות הבוז מהיציעים פוגעות בשחקן ובקבוצה. ייתכן שדוד קלטינס ישובץ בקישור ודן מורי כבלם או שקובי מויאל יפתח בקישור וקלטינס ימשיך כבלם.

עד עתה נמכרו 5,000 כרטיסים למשחק נגד הפועל תל אביב, כאשר ההערכה היא כי בטדי יהיה כ-20 אלף איש. אוהדי הפועל תל אביב יישבו ביציע הדרומי. בית"ר צפויה להזמין כ-100 חיילים לצפות במשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully