וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אצילי לא יוכל לעבור לקבוצה אחרת בעונה הנוכחית

7.11.2016 / 9:21

מכבי תל אביב בדקה אפשרות לצרף את הקשר, אבל החוק לא מאפשר לו לעבור לקבוצה שלישית באותה עונה. אצילי יכול לחזור רק לבית"ר ירושלים, אבל בכל מקרה לא מתכוון לעזוב את גרנאדה

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

נוכח ההתאקלמות הלא טובה של עומר אצילי בספרד, החלו להישמע דיבורים על חזרה שלו לליגת העל. מכבי תל אביב אף גיששה אצלו, אך הקבוצה היחידה אליה הוא יוכל לעבור מגרנאדה היא בית"ר ירושלים. הסיבה פשוטה: אצילי כבר שיחק העונה בבית"ר ובגרנאדה והחוק לא מאפשר לו לשחק בקבוצה שלישית.

בבית"ר ירושלים שמעו את הדיבורים על ההתעניינות של מכבי תל אביב בקשר והבהירו שאם הוא יחזור בינואר, הם יתבעו דמי השבחה. אלא שגם בבית"ר שכחו שאצילי לא יוכל לשחק בקבוצה שלישית העונה.

חאתם בן ארפה ישב חצי עונה ביציע של ניס, החל מינואר 2015, רק כי אף אחד לא שם לב שפרט לשמונה משחקים בהאל סיטי הייתה לו גם הופעה אחת בקבוצה עד גיל 21 של ניוקאסל. המעבר לניס אושר, אבל לא היה רשאי להירשם למשחקים מפני שהספיק להופיע באותה עונה במדי שתי קבוצות שונות.

כך או כך, אצילי מאמין שעל אף התקופה הקשה הוא יצליח למצוא את מקומו בגרנאדה. בתקשורת הספרדית אף טוענים שאם בקבוצה יבינו שהם לא יצליחו לשרוד בליגה הבכירה בשלב מוקדם יחסית של העונה, שחקנים דוגמת אצילי יתחילו לקבל דקות משמעותיות כדי לצבור ניסיון לקראת העונה הבאה בה גרנאדה תנסה לחזור לליגה הבכירה.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב החלה לגשש אצל עומר אצילי
איתי שכטר מחכה להפועל תל אביב: "הלוואי שאכבוש וננצח"

עומר אצילי שחקן גרנאדה. GettyImages
לא מתכוון לעזוב את ספרד. אצילי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully