וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגמר המפורסם, מקל ואוחיון ונקודות החולשה של מכבי ת"א: עודד קטש מדבר

מאמן הפועל אילת דיבר בתכנית הרדיו של האתר הרשמי על הגמר עם פאו ("הייתי מאוד נסער ומרוגש"), הרכזים הישראלים ("יש יותר מדי גארדים") והסגל של מכבי ת"א: "יכול להפסיד הפסדים לא מחויבים לעומת ניצחונות גדולים"

מערכת וואלה!

בווידאו: משחק מקדים

מכבי תל אביב תתארח הערב (חמישי, 21:15, ערוץ 5) אצל פנאתינייקוס במסגרת המחזור השישי של היורוליג. לקראת המשחק, העניק עודד קטש, אדם שמכיר היטב את שני המועדונים, ראיון לתכנית הרדיו של האתר הרשמי של מכבי תל אביב ודיבר בין היתר על מה שמצפה לצהובים ביוון: "קהל מאוד חם. מדובר בשתי קבוצות שכבר החליפו מאמן, קבוצות שלא במצב הכי טוב וחייבות לנצח. יהיה משחק מאוד מעניין. לי באינטואיציה מרגיש שמכבי הולכת לעשות משחק טוב. מכבי לא תמיד קבוצה הכי הגנתית, תלויה מאוד ביכולות אישיות. כיאה לזה, היא יכולה להפסיד הפסדים לא מחויבים לעומת ניצחונות גדולים".

מאמן הפועל אילת בהווה נזכר כמובן בגמר גביע אירופה ב-1999, אז ניצח עם פנאתינייקוס את מכבי תל אביב בגמר: "זו היתה סיטואציה מיוחדת ומוזרה, זה הפך את כל הסיפור למשהו מאוד ייחודי. הייתי מאוד נסער ומרוגש, זה לא היה עוד משחק מבחינתי. ניסיתי לשלוט בעצמי כדי להיות מסוגל לתפקד במשחק. לא נתתי לעצמי להתפרק או לבכות או להראות את הרגשות האלה כי ידעתי שלא אוכל לתפקד במשחק. זה אחד הדברים שאני הכי גאה בהם - בלי קשר לניצחון או הפסד, שהצלחתי לתפקד תחת הלחץ הגדול הזה. זה היה די ברור שאני כמובן הייתי מעדיף לעשות את אותו הדבר עם מכבי, כולם הרגישו את זה והבינו את העניין. אני זוכר שהאוהדים של מכבי הניפו אותי על הכתפיים וחגגו איתי כביכול את הניצחון. זו היתה המחמאה הכי גדולה שקיבלתי. כבנאדם, מעבר לשחקן".

עוד בנושא:

סילי: "זה הזמן להתעורר". צירבס: "פנאתינייקוס מאוד מחוברת"

עודד קטש, פנאתינייקוס, מול יוסיפ וראנקוביץ', ציבונה זאגרב. AP
מהרגעים המיוחדים בקריירה. קטש במדי פנאתינייקוס/AP

על התקופה הקשה שעוברת על יוגב אוחיון וגל מקל אמר קטש: "אני מאוד אוהב את שניהם. שניהם אחלה אנשים, גברים שהייתי הולך איתם לכל מלחמה. נוצרה סיטואציה שהצוות המקצועי או המאמן יצטרכו להחליט מי לפני מי בהיררכיה כי יש יותר מדי גארדים ולא צריך את כולם. מההיכרות שלי עם שניהם, שניהם ידעו לקבל את הסיטואציה ולא יהיה מישהו ממורמר על הספסל שיעשה בלגאן".

האזינו לראיון המלא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully