וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "ארסנל וברצלונה התעניינו בי כשהייתי בספורטינג"

שחקנה של ריאל מדריד דיבר בראיון על השלבים המוקדמים בקריירה: "גם ולנסיה ואינטר גיששו, אך אז הגיע אלכס פרגוסון". לגבי החיים אחרי הכדורגל: "אוהב אופנה, גם להיות שחקן קולנוע זו אפשרות"

one

בווידאו: ניצחונה של ריאל מדריד על לגאנס

כריסטיאנו רונאלדו חווה את אחת השנים הגדולות בקריירה המפוארת שלו. לאחר שזכה בעבר באליפויות באנגליה ובספרד, גביעי אלופות עם שני מועדונים שונים ושלושה פרסי כדור הזהב, הוא הצליח בקיץ האחרון לזכות במדי פורטוגל באליפות אירופה. בנוסף, בשבוע האחרון חתם הפנומן על חוזה חדש עם ריאל מדריד, בו הוא צפוי להרוויח 329 מיליון יורו בחמש השנים הבאות, וגם על חוזה חדש עם נייקי לכל החיים, שצפוי להכניס לכיסו סכום המוערך במיליארד דולר.

אתמול (רביעי) התראיין הפורטוגלי לכלי התקשורת בפורטוגל וסיפק מספר פרטים מעניינים מתחילת הקריירה: "כששיחקתי בספורטינג מספר קבוצות לפתע התעניינו בי, כולל ארסנל, ולנסיה, אינטר וברצלונה, אך בסופו של דבר הגיעו אלכס פרגוסון ומנצ'סטר יונייטד. זה היה מפתיע מאוד ולא ציפיתי לזה".

עוד בנושא:

כריסטיאנו רונאלדו חתם על חוזה לכל החיים עם נייקי, צפוי להרוויח כמיליארד דולר

כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד. רויטרס
"אם ארגיש בכושר בגיל 41, אמשיך לשחק". רונאלדו/רויטרס

לגבי ההצלחה אמר: "להיות כישרוני זה לא מספיק. תמיד הקדשתי מאה אחוז להיות הכי טוב ולהישאר ברמה הגבוהה ביותר. אתה צריך רצון ותשוקה לרצות יותר ויותר כל הזמן, זה קריטי כדי להצליח ברמה הגבוהה". על האימרה שישחק עד גיל 41: "אמרתי גם בצחוק וגם ברצינות שאי אפשר לדעת מה ייקרה בעתיד, אולי הקריירה שלי תסתיים עוד שלוש שנים. בכל מקרה, אם ארגיש בכושר בגיל 41, אמשיך לשחק".

כשנשאל על החיים אחרי הפרישה מכדורגל: "אני לא רואה את עצמי ממשיך לשחק כחובבן. אני אוהב אופנה וקולנוע, להיות שחקן זו אפשרות. כרגע אני מרוצה מלשחק כדורגל". לגבי שחקן מגרמניה שהיה רוצה לצרף לריאל: "הייתי רוצה שרפאל גררו יגיע, כי הוא חבר שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully