וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו אגוארו: "ביום שאעזוב את מנצ'סטר סיטי זה יהיה לאינדפנדיינטה"

שחקן מנצ'סטר סיטי הכחיש את השמועות על עזיבה אפשרית ועל מערכת יחסים בעייתית עם גווארדיולה: "הוא תמיד עזר לי, בעיקר אחרי המשחק מול פרגוואי". קומפני נפצע בנבחרת בלגיה

סרחיו אגוארו, מנצ'סטר סיטי. GettyImages
לא הולך לשום מקום. אגוארו/GettyImages

לאחר שנותר על הספסל במשחקים מול ברצלונה ואברטון נפוצו לא מעט שמועות בנוגע לעתידו של סרחיו אגוארו. היום (חמישי) דאג חלוץ מנצ'סטר סיטי להפריך אותן באופן שלא משתמע לשתי פנים: "אחרי משחק הנבחרת מול פרגוואי הייתי במצב נפשי רע מאוד. פפ גווארדיולה עזר לי מאוד, הוא אמר לי לא לשים לב למה שנאמר. הוא גרם לי להתרכז בניצחונות. מעולם לא היו לי בעיות איתו, או לו איתי. הוא תמיד עזר לי וייעץ לי".

ספציפית לגבי השמועות שקשרו אותו לריאל מדריד אמר החלוץ: "כרגע טוב לי בסיטי, וביום שאעזוב זה יהיה לאינדפנדיינטה. כבר זמן רב שיש שמועות לגבי ריאל מדריד, אני מאוד מרוצה בסיטי ועוד יותר עם פפ".

בלם הסיטיזנס וינסנט קומפני נפצע אמש בחימום ולא שיחק עם נבחרת בלגיה מול הולנד. עדיין לא ברור כמה זמן קומפני ייעדר, ולאחר המשחק אמר מאמן הנבחרת רוברטו מרטינס: "לא רצינו לקחת איתו סיכונים, הוא לא הרגיש טוב בחימום ונחכה לראות מה יהיה איתו". קומפני אמור היה לשחק לראשונה מזה כשבועיים, אז פתח בדרבי בגביע הליגה אך הוחלף במחצית. לא ברור האם יהיה כשיר למשחק של הבלגים מול אסטוניה במוקדמות המונדיאל.

עוד בנושא:

טיטה: "אי אפשר לעצור את ליאונל מסי. אבל גם לא את ניימאר"
מסי והיגואין יפתחו נגד ברזיל, במוקדמות המונדיאל, אגוארו בחוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully