וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורופקאפ: בני הרצליה גברה על אקדמיק סופיה 79:84

לאחר ההפסד להפועל תל אביב בליגה, שחקניו של מיקי גורקה התאוששו ורשמו ניצחון שלישי ושני ברציפות במפעל האירופי. סטיבן דניס קלע 18, כארם משעור הוסיף 15 ותשעה ריבאונדים

שחקן בני הרצליה כארם משעור. קובי אליהו
עוד משחק טוב. כארם משעור/קובי אליהו

בני הרצליה עלתה הערב (רביעי) למאזן 1:3 במסגרת היורופקאפ. הקבוצה של מיקי גורקה שגברה בשבוע שעבר על על סטיאווה בוקרשט, המשיכה במומנטום החיובי עם ניצחון דחוק על אקדמיק סופיה, 79:84, לה הפסידה במחזור הראשון בחוץ.

המשחק היה צמוד לכל אורכו, והרבע הראשון הסתיים ביתרון קל לבולגרים, 22:25. ברבע השני כרם משעור נכנס לעניינים והוביל ריצת 1:8 של קבוצתו, שניצחה את הרבע השני וירדה למחצית ביתרון 43:45.

ההתמודדות הצמודה נמשכה ברבע השלישי כאשר משעור המשיך ביכולת הטובה, כשגם ג'ף אדריאן וסטיבן דניס נכנסו לעניינים. הרבע הסתיים ב-19:22 לטובת הרצליה, שהצליחה להגדיל את ההפרש בדרך ל-62:67. במהלך הרבע האחרון הרצליה הצליחה לשמור על היתרון המזערי שלה, ובמצב של 40 שניות לסיום ביתרון שלוש, עמד טוריאן גרין על קו העונשין. השחקן לא התבלבל, דייק פעמיים והבטיח את הניצחון.

סטיבן דניס היה המצטיין במשחק עם 18 נקודות, כאשר גם כארם משעור היה טוב עם 15 נקודות ותשעה ריבאונדים. טוריאן גרין הוסיף 15 וג'ף אדריאן 11. מן העבר השני, זאגוראץ' קלע 16 למפסידים, גיבסון הוסיף 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully