וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג השחקנים של ESPN: אירווינג במקום ה-15, אנתוני טאונס 11

רשת הספורט האמריקאית פירסמה את המקומות 11-20: רכזה של קליבלנד התקדם שלושה שלבים מהשנה שעברה, הרוקי של 2015/16 מקבל כבוד. גם וול, גרין, קאזינס, אנטטוקמפו וגריפין ברשימה

קארל אנתוני טאונס, מינסוטה טימברוולבס. AP
בינתיים הוא עומד בציפיות. אנתוני טאונס/AP

לאחר שפורסם כי עומרי כספי התקדם למקום ה-191, דירוג השחקנים השנתי של רשת הספורט האמריקאית ESPN, נכנס היום (רביעי) לשלביו המאוחרים עם המקומות 11-20 והכוכבים הגדולים של ליגת ה-NBA. זו השנה השישית ברציפות שנערך הדירוג, בו זכה בעונה שעברה לברון ג'יימס.

דירוג השחקנים עובד על פי שקלול מיוחד בו פאנל המומחים של הרשת בודק את איכויות השחקנים ואת תרומתם לקבוצה בה הם משחקים. למקום ה-20 הגיע שחקנה של דטרויט פיסטונס, אנדרה דראמונד. הסנטר הנהדר התקדם עשרה מקומות מהשנה שעברה, לאחר שבעונה שעברה רשם ממוצעים מרשימים של 16.2 נקודות ו-14.8 ריבאונדים למשחק.

למקום ה-19 הגיע ה"גריק פריק", יאניס אנטטוקמפו. היווני של מילווקי באקס סיים במקום ה-40 בדירוג של שנה שעברה, ולקראת העונה הקרובה כבר נבחר בתור השחקן הבינלאומי הטוב ביותר בליגה. במקום ה-18 ניצב שחקנה של טורונטו, קייל לאורי. גם רכזה של הראפטורס עשה קפיצת מדרגה מהמקום ה-34, לאחר שהוליך את קבוצתו לגמר המזרח בעונה החולפת ונבחר למשחק האולסטאר שנה שנייה ברציפות.

שחקן מילווקי באקס יאניס אנטטוקמפו. AP
השחקן הבינלאומי הטוב ב-NBA? אנטטוקמפו/AP

במקום ה-17 נמצא ג'ון וול. רכזה של וושינגטון וויזארדס חווה עונה מאכזבת לאחר שנפצע בשורש כף היד, שעלתה לקבוצתו במקום בפלייאוף. למרות ממוצעים של 19.9 נקודות ו-10.2 אסיסטים למשחק, הוא ירד שישה מקומות בדירוג. מי שנשאר בדיוק באותו מקום הוא שחנה של גולדן סטייט ווריירס והצלע השנייה של ה"ספלאש בראדרס", קליי תומפסון. השחקן עדיין נחשב לאחד הקלעים הטובים בליגה, אך בקיץ שמו פורסם בתקשורת בעיקר בהקשר לדיווחים בשליליים, בנוגע למיעוט הדקות שצפוי לחוות בעקבות הגעתו של קווין דוראנט לקבוצה.


רכזה של קליבלנד קאבלירס, קיירי אירווינג, טיפס שלושה שלבים למקום ה-15. אירווינג הותיר רושם לא רע בכלל בסיום העונה החולפת, עם שלשה בשניות הסיום של משחק מספר שבע בסדרת הגמר, שבסופו של דבר הביאה את האליפות לקליבלנד. במקום ה-14 נמצא דריימונד גרין. הפורוורד של הווריירס שהפך לאחד השחקנים היציבים בליגה, נקלע ליותר מידי פרשיות מחוץ למגרש בשנה האחרונה, כולל טראש טוק מתמשך עם לברון ג'יימס. מעליו בדירוג נמצא דמרקוס קאזינס, הסנטר של סקרמנטו קינגס. קאזינס הפך לאחד השחקנים המגוונים בליגה לאחר ששיפר את הקליעה ממרחק, וממשיך להיות אחד הטובים בצבע כאשר בעונה החולפת הגיע בממוצע 10.6 פעמים במשחק לקו העונשין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
עוד עונה של טראש טוק? גרין/GettyImages

שחקן נוסף שנשאר באותו מיקום מהעונה שעברה הוא בלייק גריפין. הפורוורד של לוס אנג'לס קליפרס חווה עונה קשה כולל שבר ביד לאחר שהיכה את אחד מאנשי המועדון. גריפין שיחק 39 משחקים בלבד בעונה החולפת, אך הוא עדיין נחשב לאחד הגבוהים הטובים בליגה. במקום ה-11 ובראש הרשימה נמצא רוקי העונה שעברה והבחירה הראשונה של דראפט 2015, קרל אנתוני טאונס. עוד לפני שהוא בן 20, טאונס הרשים מאוד בעונתו הראשונה בליגה עם 18.3 נקודות ו-10.5 ריבאונדים למשחק. הסנטר עשה קפיצה של 66 מקומות בדירוג ובעולם הכדורסל כבר מצפים לראות לאן יתקדם בעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully