וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ניצחון דחוק לבלאט ודרושאפקה, גם ברצלונה ניצחה

הטורקים ניצחו את באמברג 70:72 ועלו ל-2:4. לנגפורד קלע 23 והוביל את קאזאן ל-62:65 על הכוכב האדום. בארסה עשתה את שלה עם 86:92 על ז'לגיריס. מילאנו ניצחה 92:105 את אנדולו אפס

דיוויד בלאט מאמן דרושאפקה. GettyImages
ניצחון שני ברצף. בלאט/GettyImages

המחזור השישי ביורוליג נפתח הערב (חמישי) עם חמישה משחקים, כשפרט למפגש בין פנאתינייקוס למכבי תל אביב ייערכו עוד כמה מפגשים מסקרנים.

קית' לנגפורד שחקן קאזאן. GettyImages
סידר לקאזאן ניצחון. לנגפורד/GettyImages

קאזאן - הכוכב האדום בלגרד 62:65

מלך הסלים של המפעל, קית' לנגפורד, סידר לקבוצה שלו עוד ניצחון. הגארד האמריקאי בן ה-33 קלע 12 נקודות ברבע האחרון, כולל שלשה שקבעה 62:63 כשנותרו 16 שניות לסיום, סיים עם 23 בסך הכול וקאזאן עם ניצחון שני ברציפות ובשישה משחקים. גם הכוכב האדום בלגרד, שהובילה לאורך רוב המשחק, נותרה עם מאזן 4:2. חוץ מלנגפורד המצוין, מרקו באניץ' ולטאביוס וויליאמס (9 ריבאונדים) קלעו 10 כל אחד. לנגפורד עצמו הוסיף עוד 5 ריבאונדים וסחט 8 עבירות. את המפסידה הוביל נייט וולטרס עם 11 נקודות, אוגניין קוזמיץ' קלע 10 וקלט 9 ריבאונדים.

דרושפאקה - באמברג 70:72

אחרי שעד כה הצליחה לנצח רק את משחקי החוץ במפעל, קבוצתו של דיוויד בלאט רשמה ניצחון ראשון העונה במגרשה הביתי. זה לא היה קל, ורבע אחרון התקפי חלש של 12 נקודות איים למחוק יתרון של 10 בתום שלושה הרבעים הראשונים, אך חטיפה קריטית של וויל קלייבורן ושתי נקודות של אקס הגרמנים בראד וונאמייקר חצי דקה לסיום העלו אותה ל-2:4 במפעל עם ניצחון שני ברציפות. דרושאפקה זרקה אותה כמות זריקות מחוץ לקשת כמו לשתיים (30) ונהנתה מ-17 נקודות של קלייבורן ו-15 של וונאמייקר. לבאמברג, שארבעת הפסדיה ביורוליג עד כה היו פעמיים בהפרש נקודה, פעם בהפרש ארבע והפעם בהפרש שתיים, הרבו לקלוע יאניס סטרלנייקס (14) ודניאל טיס (13).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן ארמני מילאנו ראקים סנדרס. GettyImages
תצוגה התקפית מרשימה. סנדרס/GettyImages

מילאנו - אנדולו אפס 92:105

אחרי פתיחת עונה מרשימה מילאנו התקררה וספגה שלושה הפסדים רצופים ביורוליג, אך התאוששה דווקא על חשבון הטורקים, שהובילה לפני המשחק במאזן ההיסטורי בין השתיים 5:15 והגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים, בזכות תצוגה התקפית מרשימה ו-13 מ-19 מחוץ לקשת. שתי הקבוצות פתחו חזק אבל ברבע השני הקבוצה של יסמין רפשה השתלטה על העניינים ובמהלכו פתחה פער של 12 נקודות. אנדולו לא ויתרה אך בכל פעם שהתקרבה אלסנדרו ג'נטילה וראקים סנדרס דאגו לברוח מחדש. בסיום הרבע השלישי הפער עמד על 13 והרבע האחרון היה כמעט לפרוטוקול בלבד. סנדרס הוביל עם 22, ג'נטילה הוסיף 17. מן העבר השני תומאס הוארטל קלע 18 ובריאנט דנסטון 17, שלא הספיקו.

ברצלונה - ז'לגיריס קובנה 86:92

למרות מכת הפציעות שפקדה אותה, הקבוצה של יורגוס ברצוקאס שיפרה את מאזנה ל-2:4 מתחילת העונה אחרי ניצחון על אחת מנמושות המפעל. טייריס רייס הוביל את קלעי בארסה עם 20 נקודות (11/12 מהקו ורק 4/10 מהשדה), פטרי קופונן קלע 16, אלכסנדר וזנקוב קלע 12 וקלט 5 ריבאונדים, אנטה טומיץ' קלע 10 ולקח 6 ריבאונדים וג'ואי דורסי סיים עם 9 נקודות ו-10 כדורים חוזרים. את הליטאים הוביל ברוק מוטום עם 26 נקודות באחוזים מדהימים (7/7 לשתיים ו-4/5 לשלוש).

שחקן ברצלונה בראד אולסון (משמאל), שחקן ז'לגיריס קובנה קווין פנגוס. GettyImages
אולסון ובארסה עם ניצחון רביעי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully