וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמי ברן מונה ליושב ראש איגוד האתלטיקה

8.11.2016 / 20:51

האיש, שהיה אלוף ישראל בהטלת כידון בצעירותו, מונה לתפקיד ויחליף את רפי פלד שהודיע בשבוע שעבר כי יעזוב את התפקיד. "אני מאמין ביכולת של האתלטים והמאמנים להגיע להישגים", אמר ברן

עמי ברן יושב ראש איגוד האתלטיקה. הנהלת איגוד האתלטיקה, מערכת וואלה! NEWS
עמי ברן/מערכת וואלה! NEWS, הנהלת איגוד האתלטיקה

עמי ברן נבחר ליושב ראש איגוד האתלטיקה והוא יחליף את רפי פלד, שהודיע לפני כשבוע על סיום תפקידו. ברן התמודד לבד ונבחר יחד עם הנהלה חדשה המונה 16 חברים פרט לברן והם: יחיאל סקיטל, יאיר בייטלר, זהבה שמואלי, מרק אייזנברג, גל לוי, אורי ירון, שלמה ראובן, שמוליק סונגו, מיכה מורן, רג'י סרוג'י, מולי מלכא, ברוך שפירא, חגית אמסלם, נילי אברמסקי, מורן בוזובסקי ועדנה בוקשטיין.

ברן החל את דרכו באתלטיקה בהטלת כידון. במהלך פעילותו כאתלט הוכתר מספר פעמים כאלוף ישראל ואף החזיק בשיא הישראלי במקצוע זה. במשך 15 שנה היה מאמן אתלטיקה שהתמקד במקצועות הזריקה. ברן סיים את לימודיו בווינגייט ב-1984 ולאחר מכן עסק באימון אתלטיקה באנגליה. ברן היה שחקן ומאמן נבחרת ישראל בסופטבול משנת 1989 עד 2010.

לאחר שנבחר, אמר עמי ברן לחברי האסיפה הכללית: "היום, כשנכנסתי לאצטדיון התרגשתי מאוד. הרגשתי שחזרתי לבית הטבעי שלי, ממנו שאבתי את הידע, הניסיון והיכולות האישיות שלי, הן כאתלט והן כמאמן. אני מאמין ביכולת של האתלטים והמאמנים להגיע להישגים, כל אחד ואחת בהתאם לפוטנציאל הטמון בהם. כולם יודעים מה צריך לעשות. במשך שנים כולם מציינים את הדברים שיש לעשות כדי לעשות מהפך באתלטיקה, אבל זה לא באמת הצליח. מעכשיו אנחנו נצטרך לעשות. יש שיאמרו שהכול כבר נוסה ושאין צורך להמציא את הגלגל מחדש, אולם אין בלבי צילו של ספק שיש אפשרות לשפר ולהשתפר בצורה דרמטית, בעיקר בדרך של הגדלת התקציבים והמשאבים העומדים לרשותנו.

"זו הפעם השלישית שפנו אליי על מנת שאקח את המושכות כיו"ר איגוד האתלטיקה. תשובתי לפונים תמיד הייתה שאני לעולם לא אסרב לחזור לבית הטבעי שלי, ולנסות, יחד עם כל האתלטים, המאמנים, הפעילים וכל יתר המשקיעים את זמנם לאתלטיקה הישראלית, לעשות משהו שישנה לדורות הבאים את פני האתלטיקה, אלא שעתה בשלו התנאים. אני מאלו שקמים בבוקר תוך כדי מחשבה על אתלטיקה; היא מוצאת אותי עוסק בה במהלך היום, ואני הולך לישון עם מחשבה איך ומה משפרים, וגם בחלומות מקומה של האתלטיקה לא נבצר. גם לא אבוש לבקש עזרה במטרה להפוך את החלום הזה למציאות".

  • עוד באותו נושא:
  • אתלטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully