וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיל ג'קסון לא מרוצה מההתקפה של הניקס, ראמביס יהיה אחראי על ההגנה

הזן מאסטר מאוכזב מכך שהורנסק ממעט להשתמש בהתקפת המשולש, עוזרו ייקח בעלות על ההגנה. וייד: "שמרתי על קשר עם כולם חוץ מריילי, עד שקיבלתי חוזה ליבי כבר היה במקום אחר

שחקן שיקגו בולס דוויין וייד. AP
מוכן למפגש עם האקסית. וייד/AP

אחת ההפתעות הגדולות של הקיץ האחרון ב-NBA היתה מעברו של דוויין וייד ממיאמי לשיקגו. לאחר הניצחון הקליל על אורלנדו אמש (שני) התייחס "פלאש" באריכות להחלטה הדרמטית, מספר ימים לפני המפגש עם האקסית וסיפר בין היתר: "חשבתי שיש אפשרות שאהיה במיאמי לנצח, אבל Shit Happens, וכשזה קורה אתה חייב להיות מוכן לעבור הלאה. גיליתי מהר מאוד שמדובר בעסק".

וייד, שהיה מקורב מאוד עד הקיץ החולף לנשיא ההיט פט ריילי, הודה שהיחסים בין השניים נפגעו כשמאמן העבר האגדי למעשה ויתר על הסמל הגדול בתולדות המועדון: "שמרתי על קשר עם כולם שם מלבד פט. יש לי רק כבוד כלפי האנשים במועדון ואני גם מבין את פט, אני מכיר אותו 13 שנה ולא ציפיתי שזה יהיה אחרת. אין לי רגשות רעים כלפיו. אני בסדר".

פלאש סיפר כי סדר העדיפויות של ההיט, שרצו קודם כל לרדוף אחר קווין דוראנט, לאחר מכן להחתים מחדש את חסן ווייטסייד ורק אחר לטפל בו, השפיע על החלטתו לעזוב: "כשאתה מקבל כבוד, זה מה שאתה נותן בחזרה. אני נתתי רק כבוד. דיברתי עם החבר'ה שם ואמרתי להם - זה שוק שחקנים חופשיים, אני מבין שיש לכם עבודה לעשות וגם לי. הודעתי להם שאהיה שחקן חופשי ולא אחכה ליד הטלפון. הייתי צריך לדאוג לעצמי.

"בסופו של דבר יכולתי לחזור למיאמי ולקבל כסף מצוין. החוזה שהוצע לי היה טוב, אבל עד שקיבלתי אותו, ליבי כבר היה במקום אחר. עשיתי כל מה שביכולתי כדי להיות מהשחקנים האלה שמבלים את כל הקריירה בקבוצה אחת. בסוף הייתי צריך לעשות מה שטוב עבורי ועבור המשפחה שלי. אני רוצה להרגיש שרוצים אותי".

שחקן שיקגו בולס דוויין וייד. GettyImages
חיפש כבוד. וייד/GettyImages

שינויים גדולים היו גם בניו יורק במהלך הקיץ, כשפיל ג'קסון מינה את ג'ף הורנסק למאמן הקבוצה. שישה משחקים חלפו מאז פתיחת העונה, ועושה רושם שהזן מאסטר לא מרוצה ממה שהוא רואה.

על פי ESPN, ג'קסון כועס על כך שהתקפת המשולש המפורסמת שעזרה לו לזכות ב-11 אליפויות לא באה מספיק לידי ביטוי בסגנון ההתקפי שמנחיל הורנסק. "הורנסק ניסה להאיץ את ההתקפה העונה ולא ממש השתמש בהתקפת המשולש בששת המשחקים הראשונים", נכתב.

כשקיבל את הג'וב בקיץ קיבל הורנסק גם הבטחה לחופש מקצועי, אולם ג'קסון בכל זאת היה רוצה לראות את ניו יורק חוזרת לאלמנטים שהוא עצמו מכיר כל כך טוב. אבל זה לא הכל: לפי ESPN, גם בקרב השחקנים קיים תסכול בנוגע להתקפה שהורנסק מריץ, ושלתחושתם לא תואמת את התכונות של הסגל - בפרט את אלו של דרק רוז.

בשעות הערב צייץ מארק שטיין כי פיל ג'קסון החליט למנות את קורט ראמביס כאחראי על הגנת הקבוצה - ההגנה הגרועה בליגה עד כה. שחקן העבר היה מועמד להמשיך ולשמש כמאמן ראשי גם במהלך הקיץ, לפני שהזן מאסטר החליט בסופו של דבר למנות את הורנסק.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
הנשיא של ניו יורק ניקס פיל ג'קסון. AP
מה יהיה? פיל ג'קסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully