וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת הודיעה ללה קווינטון רוס כי הוא משוחרר מהקבוצה

8.11.2016 / 16:33

הפורוורד האמריקאי, שפתח את העונה עם פציעה בברך, כבר שוחרר מהקבוצה לאחרונה, הוחזר ברגע האחרון וכעת הוחלט על פרידה סופית. במכבי אשדוד/באר טוביה פועלים על מנת להחתימו

one

הפועל אילת הודיעה היום (שלישי) לנציגיו של הפורוורד האמריקאי לה קווינטון רוס, כי היא מוותרת על שירותיו בהתאם לאופציה שקיימת בחוזה החדש שנחתם בין הצדדים הקיץ. מי שעשויה לקלוט את רוס היא מכבי אשדוד/באר טוביה של מאיר טפירו, שתנצל את אופציית היציאה מחוזהו של קליסטוס אזיוקו המאכזב. לרוס הצעות נוספות מאירופה, אך ייתכן מאוד שיחתום דווקא באשדוד.

רוס הגיע במהלך העונה שעברה לאילת והיה אחד השחקנים הטובים בקבוצה בחלק השני של העונה. מספר משחקים לפני הפלייאוף, הוא נפצע בברכו וגמר את העונה, מה שלא מנע מהדרומיים להעפיל עד לפיינל פור. הקיץ חודש חוזהו, אך רוס הגיע עם אותה פציעה בברך והחל בשיקום בארץ, במהלכו החליטו במועדון במפתיע לשחררו, אך לאחר חוות דעת נוספת הוחלט להעניק לו הזדמנות. הפורוורד שיחק בשני משחקי הליגה האחרונים של אילת והיה שותף אמש לניצחון הביתי על מכבי קרית גת.

כעת, באילת יפעלו לצירוף שחקן חדש, מאחר ומצבת הזרים של הקבוצה עומדת על שלושה בסך הכול, זאת לאחר שגם סרדומיניק פוינטר שוחרר לאחרונה והצטרף לאליצור קרית אתא מהלאומית.

לה קווינטון רוס שחקן הפועל אילת. מגד גוזני
עכשיו הוא באמת עוזב. רוס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully