וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "יחסית לשחקנים זרים אחרים, לא שילמו עליי הרבה כסף"

החלוץ דיבר עם התקשורת הסינית על התקופה בליגה המקומית: "למה הגעתי? אני אוהב לנסות דברים חדשים, אף על פי שעדיין לא ניסיתי אוכל סיני. אני אוהב את העיר, רנאטיניו הוא השחקן שהכי התחברתי אליו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בסך הכול הוא מרוצה. זהבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערן זהבי בילה בסך הכול כארבעה חודשים בליגה הסינית. משחק הליגה הראשון שלו היה בתחילת יולי, והאחרון בסוף אוקטובר. בסך הכול, ב-19 משחקים בכל המסגרות, כבש החלוץ 17 שערים וזכה לאינספור שבחים על יכולתו. לפני שהגיע, קבוצתו גוואנגז'ו R&F נאבקה בתחתית, ולאחר הגעתו פילסה את דרכה לצמרת, כשלבסוף סיימה במרכז הטבלה.

רגע לאחר שהעונה הסתיימה, שוחחו בסין עם זהבי על התקופה שלו במדינה, ההבדלים בין הליגות ועל החיים בעיר גוואנגז'ו.

"למה הגעתי לסין? אני אוהב לנסות דברים חדשים", אמר זהבי. "אני אחד כזה שתמיד מחפש אתגרים. אני חושב שהליגה הסינית מיוחדת. הגעתי אליה בתזמון מצוין, מכיוון שההשקעה בליגה גדלה בשנים האחרונות. אני מקווה שלקחתי החלטה נכונה כשהגעתי לפה".

זהבי הוסיף: "יחסית לשחקנים זרים אחרים, לא שילמו עליי הרבה כסף, ואני חושב שהצגתי יכולת טובה בתקופה שלי כאן. בכל מקרה, הליגה הסינית שונה מאוד מהישראלית, זה כדורגל אחר. אני אוהב את העיר, למרות שעוד לא יצא לי לנסות אוכל סיני. אולי בעתיד אנסה. השחקן שהכי התחברתי אליו? רנאטיניו. יש בינינו חיבור טוב, אבל אני אוהב גם את שאר חברי הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully