וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: השחקן שקיבל אדום והרג את השופט, סמולינג מותקף

שחקן מקסיקני חבט בשופט והרג אותו במקום, בלם מנצ'סטר יונייטד ספג ביקורת בעקבות התחביב החדש, בחדר ההלבשה של האלופה הנורבגית התקשו לשמור על קור רוח אחרי עוד תואר אליפות ומשפחת זידאן נופשת. וגם: הביצוע של סאול

one

בווידאו: ברצלונה מנצחת את סביליה

17:00: הרג את השופט לאחר שספג כרטיס אדום

טרגדיה במקסיקו: כדורגלן חובבן, שקיבל כרטיס אדום במהלך משחק שנערך במדינת אידלגו, חבט בשופט והרג אותו במקום. השחקן עזב את המגרש באותו רגע, גנב רכב ופתח במנוסה, ומאז נעלמו עקבותיו. המשטרה המקסיקנית פתחה בחיפושים אחריו ומבקשת את עזרת הציבור. תחילה, צנח השופט רובן ריוורה ואסקס על כר הדשא, והפרמדיקים שנכחו במקום היו בטוחים שהוא יתעורר במהרה, אך עד מהרה התברר כי השופט איבד את ההכרה והוא פונה לבית החולים, שם גם נקבע מותו.

16:37: ניימאר הקפיץ את מסי במטוסו הפרטי לקראת המשחק בין הנבחרות

16:21: זה כנראה לא היה היום שלו

15:07: סאול מככב באימון נבחרת ספרד

14:48: הזידאנס בחופשה

13:45: החגיגה האירוטית של שחקני רוזנבורג

שחקני רוזנבורג חגגו אמש (שני) את האליפות ה-24 בתולדותיה. אם חשבתם שהעובדה כי האלופה הנורבגית תחגוג בצורה שקטה עוד תואר לארון הגביעים העמוס, אז טעיתם. שימו לב לטירוף האירוטי ששרר בחדר ההלבשה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שחקן רוזנבורג חוגג/מערכת וואלה!, צילום מסך

13:05: כשאתה מאבד שליטה על המשחק

10:02: התחביב של כריס סמולינג

קריירת המשחק של כריס סמולינג מלאה בפציעות, אולם העבודה כי מצבה של מנצ'סטר יונייטד בטבלה אינו מרשים לא פגע בתוכניות של האנגלי, שהציג את התחביב החדש שלו - טיולים ארוכים. העובדה כי סמולינג החל לטייל, מדאיגה את האוהדים ברחבי הרשת - שימו לב לתגובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully