וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: הבלם היווני קוסטאס רוגלאס עשוי להגיע להתרשמות

8.11.2016 / 19:33

השחקן בן ה-23 גדל במחלקת הנוער של אולימפיאקוס והושאל בעבר לאתלטיקו מדריד ב'. אם יימצא בכושר סביר, יוחתם. אבו יונס: "בר נתן הוא גיבור המשחק. מעולם לא ניצחנו כשהוא שפט"

איציק כהן חוגג עם ליאור לוי/ברני ארדוב

הבלם היווני קוסטאס רוגלאס נמצא במשא ומתן עם בני סכנין. השחקן בן ה-23 עשוי להגיע להתרשמות כשאם יתברר שהוא בכושר סביר, יוחתם. רוגלס מתנשא לגובה של 192 סנטימטרים ונחשב בעבר להבטחה גדולה ביוון כששיחק בנבחרת הנוער הלאומית ובמחלקת הנוער של אולימפיאקוס. בקבוצה הבוגרת לא רשם ולו הופעה רשמית אחת, והושאל בין היתר לאתלטיקו מדריד ב'.

בעונה שעברה שיחק 17 פעמים במדי לובן הבלגית וכעת הוא נחשב שחקן חופשי, כשבסכנין מחכים לתשובה סופית מתי יגיע למבחנים. במועדון רוצים מאוד להחתים בלם נוסף שכן מצבת הבלמים כוללת כיום שני בכירים בלבד ואת מארון גנטוס הצעיר שעלה מקבוצת הנוער.

עוד בנושא:

אבוקסיס: "בר נתן הודה שטעה", מימר: "ניצחון שיעניק לנו שקט"
בני יהודה מפעילה לחץ על יוסי אבוקסיס: "עדיין רוצים מאוד שיגיע"

צפו בביצועיו

המפגש אמש (שני) בלוויטה מול הפועל כפר סבא עורר זעם גדול בבני סכנין. אנשי המועדון רתחו על השופט דניאל בר נתן בעקבות ההרחקה של סארי פלאח והטיחו בו האשמות. "השופט הוא גיבור המשחק", טען יושב ראשון המועדון מוחמד אבו יונס, שיצא בזעם מהאצטדיון והוסיף: "אפילו המשקיף הודה שהשופט טעה פעמיים. לא הגיע לפלאח אדום וגם הקרן שממנה ספגנו את השער הראשון לא הייתה. אני חושב שמעולם לא ניצחנו כאשר בר נתן שפט אותנו".

גם שחקני סכנין כעסו על תצוגת השיפוט, "יש לכפר סבא מזל שיש להם את בר נתן", סיפר אחד השחקנים בשיחה עם וואלה! ספורט והוסיף: "הבנו שהוא היה במנוחה כמה שבועות, אז עכשיו שיוציאו אותו למנוחה ארוכה יותר. אולי הוא צריך לנסוע לתאילנד ולחשוב קצת על מה שהוא עשה במשחק". שחקן אחר בקבוצה של יוסי אבוקסיס סיפר: "הקוון אמר לנו בסוף שהוא סימן לכדור שוער, ובר נתן הוא זה שהתעקש והעניק לכפר סבא קרן. הוא הרס את המשחק לחלוטין".

במהלך המחצית בחר אבו יונס להיכנס לחדר ההלבשה וקיים שיחה עם השחקנים בה ביקש מהם: "עכשיו אסור לכם להישבר, תעזבו את מה שקרה. תרימו את הראש, המשחק לא נגמר". גם אבוקסיס, שחשש מהתלהמות, אמר במהלך ההפסקה: "השופט טעה, אבל אל תתעסקו בו ושאף אחד לא יעשה משהו שיכול לגרום לו לשלוף עוד כרטיס אדום. אסור לנו להתפרק". מאמן סכנין החמיא לשחקניו על הלחימה במחצית השנייה ועל העבודה כי דווקא בעשרה שחקנים הם היו טובים יותר מהמארחת. "זו לא חוכמה להחמיא לשחקנים שלך ולחלק להם כיפים כשאתה מנצח", סיכם אבוקסיס: "דווקא במשחק כזה אני גאם בהם".

בתוך כך, קיימת דאגה גדולה בסגל בשל העובדה כי מלבד שחקן הנוער, מארון גנטוס, בקבוצה אין בלם נוסף לקראת המחזור הבא. לאבוקסיס יש אפשרות להסית את תאמבי סגס אל מרכז ההגנה או להעניק לגנטוס את המקום לצדו של אברהם פאס. בסכנין מנסים לאתר בלם חופשי כאשר גורמים במועדון העלו את שמו של ירין חסן, כמועמד לחיזוק מרכז ההגנה. במקרה והקבוצה לא תצליח להתחזק בבלם עד חודש ינואר, בקבוצה ינסו לצרף את עיאד חבשי או איאד אבו עביד ממכבי חיפה. גם פיראס מוגרבי ומוחמד גדיר מהפועל באר שבע. בסכנין היו רוצים להחזיר את השניים ובינואר יבצעו בדיקה אודות רצונם של מוגרבי וגדיר לשוב לסכנין.

לגבי הלחץ מצד בני יהודה על אבוקסיס בתקווה כי הוא ישוב לכתומים, גורמים במועדון טענו כי הם לא מאמינים שהמאמן יבצע מהלך כזה ואמרו: "אם בני יהודה מפעילה על יוסי לחץ זה חמור מאוד. אנחנו לא מאמינים שמהלך כזה יכול לצאת אל הפועל, יש לנו אמון באבוקסיס".

עדכון ראשון: 9:07

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
יושב ראש בני סכנין מוחמד אבו יונס. ברני ארדוב
כועס. אבו יונס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully