וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: מכבי רמת חן/בליך הביסה 73:93 את א.ס. רמת השרון

סגנית האלופה נותרה מושלמת בזכות טריפל דאבל שני ברציפות של צ'לסי הופקינס, שקלעה 16 נקודות והוסיפה 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים. ניצחונות גם למכבי רעננה, בנות הרצליה והפועל זכרון

שחקנית מכבי רמת חן צ'לסי הופקינס, שחקנית א.ס. רמת השרון נוף קדם. מנהלת כדורסל הנשים, מערכת וואלה! NEWS
לוהטת. הופקינס/מערכת וואלה! NEWS, מנהלת כדורסל הנשים

המחזור השני בליגת העל לנשים נערך הערב (שני) ובמוקד סגנית האלופה מכבי רמת חן הביסה 73:93 את א.ס. רמת השרון ונותרה מושלמת. בנות הרצליה גברה על הפועל חולון, מכבי רעננה ניצחה את הפועל פתח תקוה והפועל זכרון/מעגן מיכאל את הפועל ראשון לציון.


מכבי רמת חן/בליך – א.ס רמת השרון 73:93

דווקא האורחת פתחה טוב יותר בזכות דקות טובות של ג'יידה פיין וג'סמין תומאס, אך סגנית האלופה שמרה על ריכוז והרבע הראשון הסתיים בשוויון. המגמה נמשכה ברבע השני והשחקניות של שירה העליון לחצו על הדוושה בדרך ליתרון שמונה בהפסקה. לאחר מכן הפער הלך וצמח וברבע האחרון צ'לסי הופקינס השלימה טריפל דאבל שני ברציפות עם 16 נקודות, 10 אסיסטים ו-10 ריבאונדים. דניאל אדמס קלעה 21 למנצחות, בריה הולמס הוסיפה 18 משלה. פיין סיימה עם 22 נקודות שלא הספיקו לקבוצה של אורנה אוסטפלד.

אליצור חולון – בנות הרצליה 70:68

המארחת קלעה 13 נקודות בלבד במחצית הראשונה וירדה להפסקה בפיגור של 30 הפרש שלא נראה כאילו יכול להיסגר. למרות זאת היא ביצעה קאמבק מרשים ואת הרבע האחרון היא ניציה 14:32, אך זה לא הספיק לניצחון. טיילר היל הובילה את ההרצליניות עם 20 נקודות, קישה המפטון קלעה 19. מן העבר השני אטוניה נינג'יפה בלטה עם 21 נקודות ובריאנה באטלר הוסיפה 14.

מכבי רעננה – הפועל פ"ת 70:75

קפטנית האורחות ירדן גוט הובילה אותן לפתיחה טובה וליתרון תשע בהפסקה, אך הן קלעו חמש נקודות בלבד ברבע השלישי ואפשרו לשחקניות של לירון שרף, בנו של צביקה, להשתלט על המשחק ולנצח. קאריסמה פן קלעה 18 נקודות למנצחת. גוט, קאריסמה צ'פמן ורובנה קמפבל קלעו 14 כל אחת מנגד.

הפועל ראשל"צ – הפועל זכרון/מעגן מיכאל 82:72

אחרי רבע ראשון צמוד האורחות השתלטו על המשחק וברחו לשמונה הפרש בהפסקה. גם במחצית השניה היתרון של הצפוניות נע על סביבות עשר בדרך לניצחון. אשלי בברלי, שיי קלי וג'יליאן רובינס קלעו 18 נקודות כל אחת אך זה לא הספיק מול 21 של בריטני מילר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully