וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוברדוביץ' שוב ניצח את בלאט: 78:79 דרמטי לפנר על דרושפאקה

סל ניצחון של בובי דיקסון עשר שניות לסיום העניק לשועל הסרבי ניצחון נוסף על יריבו הוותיק. וונאמייקר החטיא את הזריקה המכרעת, הפסד ליגה שני לבלאט. לפני מכבי תל אביב: 46:73 קליל לפנאתינייקוס

דיוויד בלאט מאמן דרושאפקה. GettyImages
שוב נכנע לז'ליקו. בלאט/GettyImages

ארבע שנים אחרי המפגש האחרון ביניהם, היריבות בין דיוויד בלאט לז'ליקו אוברדוביץ' חודשה הערב (ראשון) ושוב סיפקה מותחן מהסרטים, בסיומו ידו של השועל הסרבי שוב הייתה על העליונה. פנרבחצ'ה שלו ניצחה 78:79 את דרושפאקה השאפתנית, הנחילה לה הפסד שני בליגה הטורקית ורביעי בכל המסגרות, ועלתה על חשבונה למקום השלישי. בכך עלה מאזנו של אוברדוביץ' במפגשי הראש בראש מול בלאט ל-5:9.

המשחק היה צמוד ומותח מתחילתו ועד סופו. פנר פתחה טוב יותר, אבל החבורה העיקשת והשורטת של דיוויד בלאט חזרה מהר מאוד לעניינים והצליחה לשמור על פיגור מינימלי לקראת הרבע האחרון. עשר הדקות האחרונות היו נדנדה של משש: ג'יימס ננאלי העלה את פנר ליתרון 4 כשנותרה דקה וחצי לסיום, אבל בראד וונאמייקר החזיר את דרושפאקה ליתרון עם חטיפה וקליעות חשובות מהעונשין. גמור? לא ממש. בובי דיקסון הפך שוב עם ליי אפ עשר שניות לסיום, והזריקה האחרונה של וונאמייקר הלכה החוצה.

דיקסון היה גם גיבור הערב של פנר. הרכז סיים עם 21 נקודות ו-3 אסיסטים, ג'יימס ננאלי הפתיע עם 14, ניקולה קאליניץ' תרם 12 ויאן וסלי הוסיף 12 ו-7 ריבאונדים. בצד השני 24 של וויל קלייברן ו-17 של וונאמייקר לא הושיעו את בלאט, שנותר במקום החמישי בליגה.

שחקן פנאתינייקוס ג'יימס גיסט. Panagiotis Moschandreou, GettyImages
מוכן לחבורה של רמי הדר. גיסט/GettyImages, Panagiotis Moschandreou

פנאתינייקוס ממשיכה להתאושש מהמשבר שפקד אותה בתחילת העונה ומחילופי המאמנים, והשיגה ניצחון חמישי בשישה משחקים בכל המסגרות מאז מינויו של צ'אבי פסקוואל. יריבת מכבי תל אביב ביורוליג ביום חמישי הביסה הערב (שני) 46:73 את לפקדה בליגה היוונית והתאוששה מההפסד הדרמטי לאנדולו אפס במחזור האירופי האחרון. ג'יימס גיסט סיים כקלע המוביל עם 13, יואניס בורוסיס הוסיף 12 משלו וגם שישה ריבאונדים. פאו עלתה למאזן 1:4 ביוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully