וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: מארי ו-וואורינקה באותו בית, גם דג'וקוביץ' וראוניץ'

הבריטי, שעלה למקום הראשון בעולם, יפגוש בבית ג'ון מקנרו את אלוף ארה"ב, נישיקורי וצ'יליץ'. נולה עם ראוניץ', מונפיס ותים. "נחמד להגיע לטורניר מהמקום הראשון בעולם", אמר מארי

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
מגיע אל הטורניר כמקום שני. דג'וקוביץ'/רויטרס

טורניר גמר סבב ה-ATP ייפתח ביום ראשון הבא, אבל כבר הערב (שני) נערכה ההגרלה שחילקה את שמונת המדורגים הבכירים לשני הבתים. אותם בתים נקראו השנה על שמם של שני אגדות טניס, איבן לנדל וג'ון מקנרו. הבית הראשון, זה שעל שמו של לנדל, יכלול את המדורג שני בעולם נובאק דג'וקוביץ' יחד עם מילוש ראוניץ' (4), גאל מונפיס (6) ודומיניק תים (8). הבית השני, על שמו של מקנרו, יכלול את אנדי מארי (1), סטן ואוורינקה (3), קיי נישיקורי (5) ומארין צ'יליץ' (7).

בית איבן לנדל:
נובאק דג'וקוביץ' (סרביה, 2)
מילוש ראוניץ' (קנדה, 4)
גאל מונפיס (צרפת, 6)
דומיניק תים (אוסטריה, 8)

בית ג'ון מקנרו:
אנדי מארי (בריטניה, 1)
סטן ואוורינקה (שוויץ, 3)
קיי נישיקורי (יפן, 5)
מארין צ'יליץ' (קרואטיה, 7)

אנדי מארי טניסאי בריטי עם התואר בטורניר ברסי. רויטרס
מרוצה מהמקום הראשון. מארי/רויטרס

אל טורניר גמר הסבב מגיעים שמונת המדורגים הבכירים בעולם, כשדומיניק תים האוסטרי מדורג תשיעי אבל נכנס על חשבונו של המדורג שמיני רפאל נדאל שגמר את העונה בגלל פציעה. השמונה מחולקים לשני בתים, בהם כל אחד מהטניסאים משחק נגד כל אחד מהשלושה שאיתו בבית כשהם משחקים יום כן ויום לא. השניים עם המאזן הטוב ביותר מכל בית (ניצחונות, ראש בראש, מערכות) עולים לחצי הגמר. המקום הראשון בבית א' ישחק נגד המקום השני בבית המקביל ולהפך בחצי הגמר.

אנדי מארי אמר בשיחת סקייפ לאחר ההגרלה: "היום הוא כמו כל יום אחר שבו אני בבית. אתמול היה יום נהדר, לזכות בטורניר בפריס. היום זה רק יום רגיל עם המשפחה בבית. בכל שנה שהיתי במלון כמה לילות לפני טורניר הגמר כי זה שעה וחצי מהבית שלי, אבל השנה אנסה להישאר בבית ולראות איך זה יילך. נחמד להגיע לטורניר הביתי מהמקום הראשון בעולם, אבל ברגע שאתה על המגרש אתה לא חושב על הדירוג. אתה משחק נגד השחקנים הכי טובים בעולם, כל משחק הוא קשה מאוד. אני מחכה לצאת לשם, תהיה אווירה מדהימה כמו בכל שנה. אז אני מקווה שיהיה כיף. אקח כמה ימי מנוחה אחרי שזכיתי בטורניר, אחזור להתאמן בשלישי לקראת הטורניר בשבוע הבא. צריך לתת עוד דחיפה אחת אחרונה לקראת הטורניר האחרון של השנה".

הטניסאי הצרפתי גאל מונפיס הוסיף: "לא יודע מה לקח לי הרבה זמן להגיע לכאן, אולי מזל. אני שמח מאוד להיות כאן בפעם הראשונה, אני גאה מאוד להיות חלק מהטורניר הגדול הזה. השינוי הגדול בי הוא איך שאני מתמודד עם הטניס מחוץ למגרש, עשיתי שינוי גדול עם הצוות שלי, עם המאמן החדש שלי, שהביא איתו דברים חדשים. אני מבין הרבה יותר טוב דברים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
סטן ואוורינקה טניסאי שוויצרי. AP
הייתה שנה נהדרת. ואוורינקה/AP

סטן ואוורינקה: "נראה, עד כה זו הייתה חוויה נהדרת לשחק בטורניר גמר הסבב. אני תמיד נהנה מהתנאים שם. אני מחכה כבר למשחק הראשון. היה משהו מיוחד מאוד לזכות באליפות ארה"ב, זה היה מדהים לשחק נהדר בטורניר ולנצח את נובאק דג'וקוביץ' בגמר. זו הייתה הפתעה גדולה".

דומיניק תים: "כמובן שזה חלום גדול שמתגשם עבורי. בסוף היה לי קצת מזל, אני רוצה להודות למארי ולמילוש שבזכותם עליתי לטורניר. הייתי הרבה בטלפון הרבה בימים האחרונים כדי לעקוב אחרי התוצאות כי הייתי תלוי בתוצאות אחרות. הייתי הבנאדם הכי שמח בעולם כשנודע לי שאשחק בטורניר".

מארין צ'יליץ': "החודשים האחרונים היו מרגשים מאוד עבורי, במיוחד השבועות האחרונים. חזרתי למירוץ אחרי שהייתי בחוץ בשנים האחרונות. הייתי מאושר מאוד מאיך ששיחקתי בשבועות האחרונים, במיוחד בבאזל ובפריס, שם שיחקתי נגד דויד גופן שבעצמו ניסה לעלות לטורניר בלונדון ואני מתרגש מאוד לעלות שוב לטורניר הזה ומאושר מאוד להיות חלק מקבוצת הטניסאים הנהדרת הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully