וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הכדורסל הקים נבחרת עד גיל 14 אותה יאמן נדב זילברשטיין

7.11.2016 / 16:53

מאמן עירוני נס ציונה לשעבר יופקד בראשות הנבחרת החדשה, ישראל תשלח נבחרת עד גיל 25 לאוניברסיאדה בקיץ הבא. דן שמיר ימשיך לאמן את עתודה, דני גוט את הנוער ואורן אהרוני את הקדטים

מאמן עירוני נס ציונה נדב זילברשטיין. ברני ארדוב
אתגר חדש. זילברשטיין/ברני ארדוב

הוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל, בראשות עמוס פרישמן והמנהל המקצועי פיני גרשון, הודיעה היום (שני) על סבב מינויים לנבחרות הצעירות של ישראל. על פי החלטת האיגוד, הוקמה נבחרת חדשה עד גיל 14 לאחר שכ-400 נערים הגיעו להיבחן אליה. 25 הנבחרים יהיו חלק מהנבחרת שבראשה יעמוד, בכפוף לאישור הנהלת האיגוד, מאמן עירוני נס ציונה לשעבר נדב זילברשטיין. ליאור קרת וגולן יבלנוסקי ישמשו כעוזריו.

החלטה מעניינת נוספת של הוועדה היא לשלוח נבחרת עד גיל 25 למשחקי האוניברסיאדה שיתקיימו בסוף חודש אוגוסט 2017. מעבר להחלטות הללו, הוועדה המליצה להנהלת האיגוד על השארת דן שמיר, דני גוט ואורן אהרוני בתפקידיהם. שמיר ימשיך לאמן את נבחרת העתודה עם העוזרים עופר רון ומודי מאור, גוט ימשיך לאמן את נבחרת הנוער עם העוזרים עדי עמוס ואדיר עמר ואהרוני יוסיף לעמוד בראש נבחרת הקדטים בעזרתם של דרור כהן ואיתי ירושלמי.

הנבחרות בכל הגילאים כבר התכנסו והחלו את עבודתן. נבחרת הנוער תשתתף בחודש הבא באליפות אירופה שתתקיים בטורקיה, ובסוף השבוע האחרון תקיים מחנה אימונים באילת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully