וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו פורח, שהר במיטבו, אוגו שוב שמח: כשהכל הולך להפועל באר שבע

7.11.2016 / 7:00

בן שהר בשיאו ("בכושר הכי טוב מאז שחזרתי לארץ"), מאור בוזגלו מככב בבעיטות חופשיות ("הפך לאמנות"), מוחמד גדיר עולה מהספסל וכובש, ובזכות הרוטציה גם חיימוב וג'ון אוגו שוב מרוצים ("ינצל את הבמה בניגריה"). ככה נראית קבוצה במומנטום

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

1. במחזורים הראשונים של העונה עמדו שני דברים על הפרק מבחינת הפועל באר שבע. האחד, סוגיית החמצות הפנדלים, והשנייה, ניצול המצבים הנייחים. ברק בכר ראה שנוצר אי סדר סביב העניין ולא מעט ויכוחים התרחשו לפני פנדלים או בעיטות חופשיות. בקבוצה שבה משחקים בן שהר, לוסיו, מהראן ראדי, מאור מליקסון ומאור בוזגלו, זה די טבעי. אבל בכר שם לזה סוף וקבע: את הפנדלים יבעט שהר, כשהבועט השני הוא לוסיו. בנוגע לשאר המצבים הנייחים, המשימה מוטלת על מאור בוזגלו. "זו ההוראה", הסביר שחקן בקבוצה, "כמובן שבמהלך המשחק יש פרגונים, אבל בגדול אלה הבועטים".

אתמול (ראשון) באשקלון הסדר של בכר קיבל פנים. שהר ניגש לבעוט את הפנדל ודייק פעמיים אחרי שאיתן שמואלביץ' דאג להחזיר אותו לנקודה הלבנה, וחשוב מכך - בוזגלו בעט את הכדור החופשי שפגש את הקורה וסידר לשהר את השני בריבאונד. "יש לנו הרבה בועטים טובים, אבל מאור הפך את הבעיטות החופשיות שלו לאמנות", קובע אחד מחבריו לקבוצה, "ראיתם שהוא גם יודע מתי הוא צריך לבעוט, ומתי למרות ההוראה כדאי לו לתת לראדי או למליקסון לקחת את הכדור החופשי".

עוד בנושא

ניצחון חמישי רצוף: הפועל באר שבע הביסה 1:5 את הפועל אשקלון
תקרית חמורה באשקלון: אוהד ניסה לחבוט בשיר צדק

שחקן הפועל באר שבע מאור בוזגלו. יוסי ציפקיס
יודע מתי לבעוט ומתי לפרגן. מאור בוזגלו/יוסי ציפקיס

2. אפרופו שהר, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, החלוץ התאכזב מאוד לגלות שהוא לא פותח מול ספרטה פראג, בעיקר בגלל שאשתו ומשפחתו הגיעו לראשונה לצפות בו במשחק חוץ בליגה האירופית. שהר קיבל הסבר לאחר מכן שבצוות הפיזיולוגי זיהו שהוא סובל מעומס, והוא לקח את זה לכיוון החיובי: אתמול הוא המשיך בכושר המצוין שלו כמה שעות אחרי שזומן לסגל הנבחרת, וכבש צמד, שהעלה את מאזנו לחמישה שערים בשלושת המשחקים האחרונים בליגה. אבל השחקן (וגם בסביבתו, אגב) לא היו מרוצה יותר מדי מהמאזן והיה בטוח שעם קצת יותר ריכוז הוא יכול היה לקחת את הכדור הביתה עם שלושער.

"יום לא רע עבורי", אמר שהר, "יכולתי לכבוש עוד כמה שערים אבל אני שמח על הזימון, על הגולים ועל הניצחון. עשינו את שלנו. לפעמים אחרי משחק באירופה המשחק בליגה לא פשוט, גם אם חושבים שהוא פשוט. אני חושב שהפגרה באה בזמן כי להרבה שחקנים יש עומס". על הפער שגדל ממכבי פתח תקווה ומכבי תל אביב אמר שהר: "הפער הוא אומנם טוב, אבל העונה ארוכה והרבה דברים יכולים להשתנות. אסור לנו להוריד רגל מהגז". עליו באופן אישי אמר החלוץ: "אני בכושר הכי טוב מאז שחזרתי לארץ. אני מרגיש טוב. לא פשוט לחזור אחרי שנים ששיחקתי בחו"ל. אני שמח מהכושר שלי אבל הכי חשוב להמשיך. תמיד אמרתי, גם כשלא שיחקתי, שאני פה כדי להילחם על המקום שלי".

כשנשאל אם באר שבע היא הקבוצה בכושר הטוב בליגה אמר: "התוצאות בצמרת עשו לנו טוב. פתחנו פער בצדק כי אנחנו מגלים יכולת טובה ואנחנו ממשיכים הלאה. בינתיים זו עובדה. הוכחנו את זה באליפות בשנה שעברה, אבל אסור לצאת בהצהרות. עוד מוקדם, ויש עונה ארוכה, בואו נישאר צנועים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן הפועל באר שבע בן שהר חוגג. יוסי ציפקיס
עדיין נלחם על מקומו. בן שהר/יוסי ציפקיס

3. עם כל הכבוד לבוזגלו ושהר שזכו ללא מעט מחמאות, הרווח האמיתי של באר שבע אתמול היה מוחמד גדיר. החלוץ שחוזר מפציעה ארוכה נכנס כחילוף האחרון אבל הגיע ללא מעט הזדמנויות, ובסופו של דבר גם כבש את שערו הראשון העונה. בבאר שבע החמיאו רבות לגדיר ולרצון שלו, כשנראה שכאב הראש של בכר רק גדל, בייחוד לאור העובדה שאליניב ברדה, כך מקווים בקבוצה, יחזור שוב אחרי פגרת הנבחרת. "גדיר עשה עבודה מצוינת אתמול", אמר גורם במועדון, "הוא עשה תנועה בלתי פוסקת וגם כבש. הוא מאוד רצה להימנע מהניתוח ובסופו של דבר זה עיכב אותו, אבל אין ספק שבסיטואציה הזו ובעומס הזו חשוב מאוד שהוא בקבוצה".

4. בכר השתמש גם אתמול ברוטציה ונתן בפעם הראשונה מנוחה לדודו גורש. בקבוצה החמיאו לגיא חיימוב שלמרות שלא שיחק זמן רב, במקרים שבהם היה צריך אותו הוא עשה את העבודה. בראיונות בסיום בכר אף הבהיר שיעשה רוטציה גם בעמדה זו. בקבוצה יעניקו כעת קצת מנוחה לשחקנים, שמחר יזכו לחופש, וכן בסוף השבוע יזכו למנוחה מוחלטת. לא מעט שחקנים ייעדרו בתקופה הקרובה. ברדה ו-וובה בראון ימשיכו בטיפולים, מאור מליקסון ייכנס לניתוח ביום שלישי והצפי הוא שייעדר בין חודש לחודש וחצי. השחקנים הבינלאומיים ישהו עם הנבחרות, ובקבוצה מקווים שהעומס לא ישפיע.

גם ג'ון אוגו, שאתמול קצת נרגע אחרי ששיחק 90 דקות, ייצא היום לניגריה, שם ישהה עם הנבחרת אליה זומן לראשונה אחרי שנה. בניגריה עוקבים מקרוב אחר הקשר והזימון שלו הפך לדיון מקומי. "אם הוא ישחק בנבחרת, הוא בוודאי ינסה לנצל את הבמה כדי למשוך עיניים של קבוצות גדולות", אמר אחד ממקורביו. מלבד אוגו, גם אובידו הובאן ומיחאי קורהוט ייצאו לשחק עם נבחרותיהם, בעוד מיגל ויטור, וואקמה ולוסיו יישארו בארץ.

5. ואם כבר נבחרת, אז בבאר שבע לא יכלו להתעלם מאי זימונו של בן ביטון. השחקן שנמצא בכושר מצוין גם כבש אתמול, ובבאר שבע קיבלו בהפתעה גדולה את ההחלטה של אלישע לוי: "מוזר מאוד שבן לא זומן. הוא בכושר טוב ומוכיח את זה גם במשחקים מול קבוצות אירופיות", אמר אחד מחבריו לקבוצה, "חבל בשבילו שהוא לא זומן אבל מי שמכיר אותו יודע שהוא יעבוד עכשיו יותר קשה".

מוחמד גדיר שחקן הפועל באר שבע כובש מול קובי בן חמו שחקן הפועל אשקלון. יוסי ציפקיס
כאב הראש מחריף. מוחמד גדיר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully