וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית אלימה: אוהד ניסה לחבוט בשיר צדק: "ילד חוצפן"

6.11.2016 / 23:58

הפועל באר שבע חגגה 1:5 מוחץ על הפועל אשקלון, אך ביציאה מהאצטדיון הבלם היה חלק מתקרית אלימה: "מדובר בילד חוצפן". בוזגלו הודה ש"אני שמח בשבילי, פחות בשביל אחי", נעים מתוסכל

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות לאחר המשחק

הפועל באר שבע לא עוצרת. מה שבאירופה הולך קשה, בליגה הולך בקלות, והיום (ראשון) האלופה רשמה ניצחון חמישי ברציפות, 1:5 על הפועל אשקלון האחרונה, ובחמשת משחקי הליגה האחרונים של באר שבע היא במאזן שערים 1:17. בזמן שמכבי תל אביב מקרטעת, בבאר שבע ממשיכים לחייך, כשהפעם השחקן הלוהט בקבוצה הואט בן שהר, שכבש צמד והוסיף בישול. ביטון, אוחנה וגדיר השלימו חמישייה. בסיום המפגש באשקלון, ילד צעיר ניסה לחבוט בשיר צדק. גורם שצפה במקרה סיפר: "מצחיק לקרוא לזה תקיפה, אבל מדובר בילד חוצפן".

מוחמד גדיר שחקן הפועל באר שבע חוגג עם אנתוני וואקמה. יוסי ציפקיס
שתי מסגרות, עומס גדול, סגל רחב, בינתיים הכל הולך חלק. באר שבע חוגגת/יוסי ציפקיס

המאמן המנצח ברק בכר אמר בסיום: "אף משחק לא קל. כשאתה בא בגישה נכונה, זו תהיה התוצאה. לא פשוט לשחק ראשון-חמישי-ראשון, וטיסות ומאמץ גדול. מגיע כל הכבוד לחבר'ה. לא אהבתי שספגנו גול מיותר, אבל הגבנו יפה ואני מאושר מזה. יש לנו עונה ארוכה. זה אמנם רק מחזור תשיעי בליגה, אבל אנחנו אחרי 24 משחקים אם אני לא טועה. יש שחקנים שחשופים לפציעות ואנחנו שומרים עליהם, כך היה עם אוגו בחמישי וקורהוט היום. אולי ניפגע במשחק כזה או אחר, אבל ככה נוכל לשמור על כולם לטווח ארוך. גורש? עשינו רוטציות. אולי אצל שוערים זה אחרת, אבל יש לנו שני שוערי נבחרת מבחינתי וכשיש אפשרות אני בעד. אני שמח שחיימוב גם היה טוב והכי חשוב שניצחנו".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל באר שבע הביסה 1:5 את הפועל אשקלון

לכתבה המלאה
מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. יוסי ציפקיס
כל חילוף בומבה. בכר/יוסי ציפקיס

מאור בוזגלו, שסידר שני שערים לקבוצתו, שיחק מול אחיו ואמר בסיום: "להגיע אחרי הפסד באירופה למשחק שעל פניו נראה קל, צריך לבוא בגישה כדי לנצח אותו. אני שמח מאוד שניצחנו, אני קצת פחות שמח בשביל אחי שנמצא בסיטואציה הזאת. הוא עובד מאוד קשה ואני בטוח שיידע לצאת מזה. זו סיטואציה מוזרה בשבילי כקשר לשחק מול שני אחים שעומדים מולו כמגנים, אתמול אסי בכלל לא רצה לענות לי. ידעתי שאני הולך לשחק מולו, ואני שמח שאני בצד השמח. הדבר הכי חשוב בהפועל באר שבע זה חדר ההלבשה ושכולם שמחים אחד עם השני. הריקודים? זה בא בטבעיות".

מנגד, מאמן אשקלון יובל נעים ראה את קבוצתו סופגת חמישייהש נייה ברציפות: "התוצאה מדברת בעד עצמה, שיחקנו מול קבוצה ושחקנים הרבה יותר טובים מאיתנו. היו לנו דקות טובות במחצית השנייה וצימקנו ל-2:1, אבל ספגנו מטעות של דלה איינוגבה את הגול השלישי וזה שבר אותנו לרסיסים. התפרקנו לגמרי וזה לא צריך לקרות. אנחנו צריכים להשתפר ומהר, יש כאן שחקנים שכנראה ליגת העל זו לא הרמה שלהם. נצטרך לראות איך אנחנו מתמודדים, ננסה להשיג נקודות מקבוצות שהן בליגה שלנו. כרגע נראה שלא נצליח להישאר, נשב עם ההנהלה ונראה מה עושים. יש לנו את הסגל הכי חלש בליגה וזה לא סוד. בליגת העל לא מספיק רק מאמץ, צריך גם יכולת".

שחקן הפועל באר שבע מאור בוזגלו מול שחקן הפועל אשקלון אסי בוזגלו. יוסי ציפקיס
אותך לאבא. מאור מול אחיו אסי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully