וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלאסיקו בכדורסל שוב של ברצלונה: ניצחה 75:85 את ריאל מדריד

חמישה ימים אחרי הניצחון בתל אביב, הקטלאנים כפו קצב איטי גם על היריבה המושבעת וחגגו ניצחון שני במפגשים מולה העונה. טומיץ' כיכב עם 19. עוד בספרד: בכורה פושרת לבאדינגר בבאסקוניה

אנטה טומיץ' שחקן ברצלונה. Rodolfo Molina, GettyImages
אוהב את המפגשים מול ריאל. טומיץ'/GettyImages, Rodolfo Molina

הקלאסיקו (בכדורסל) שוב של ברצלונה: אחרי שניצחה אותה גם בסופרקופה, הקבוצה של יורגוס ברצוקאס ניצחה הערב (ראשון) 75:85 את ריאל מדריד בקרב השני העונה בין היריבות המושבעות והנחילה לבלאנקוס הפסד ליגה ראשון העונה. חמישה ימים אחרי הניצחון המרשים על מכבי תל אביב, ברצלונה שוב הסתדרה למרות החיסורים הרבים, כפתה על היריבה קצב איטי ופתחה פער משמעותי כבר במחצית הראשונה. בארסה ירדה להפסקה בפלוס 16, ריאל עשתה קולות של חזרה למשחק באמצע הרבע האחרון, אבל לא הצליחה להתקרב באמת ליריבתה.

אנטה טומיץ', שנראה בכושר ירוד בתל אביב, הראה סימני חיים וכיכב עם 19 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. סטראטוס פרפרוגלו הוסיף 18, טייריס רייס הסתפק ב-15 ובראד אולסון תרם את שלו עם 11. בצד השני, ריאל סבלה מיום חלש של שחקני הקו האחורי: סרחיו יול סיים עם 6 בלבד, בדיוק כמו רודי פרננדס. דונטיי דרייפר מקצה הספסל סיים כקלע המוביל עם 12 נקודות.

סרחיו יול, ריאל מדריד. AP
אכזבה. יול/AP

* במשחק שנערך מוקדם יותר בליגה הספרדית באסקוניה גברה 69:82 על מנרסה, כשצ'ייס באדינגר המסקרן מסיים הופעת בכורה פושרת במדי המנצחת עם 3 נקודות כולל 1 מ-6 מהשדה. יאקה בלאז'יץ' כיכב עם 17 נקודות.

* VTB: המומנטום של קית' לנגפורד וקאזאן נעצר עם הפסד 87:70 לחימקי. השוטינג גארד הלוהט הסתפק הפעם ב-15 נקודות, בדיוק כמו חברו לקו האחורי קינו קולום, ונכנע ל-19 של נובל בונגו-קולו ו-14 של אלכסיי שבד. צסק"א שייטה בדרך ל-56:105 על זניט זנט פטרסבורג, כשוויטאלי פרידזון בולט עם 23 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully