וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ר.ב לייפציג ניצחה 1:3 את מיינץ ונצמדה לבאיירן בפסגה

העולה המשיכה את פתיחת העונה הסנסציונית עם ניצחון שביעי בעשרה מחזורים. ורנר כיכב עם צמד (3 ו-44) ובישול לפורסברג (21). בל צימק (74). שאלקה המתאוששת ניצחה 1:3 את ורדר ברמן

טימו ורנר ר.ב לייפציג. GettyImages
בלתי ניתנת לעצירה. ר.ב לייפציג חוגגת/GettyImages

אחרי התיקו המפתיע של באיירן מינכן אתמול, המחזור העשירי בבונדסליגה נמשך הערב (ראשון) כשגולת הכותרת הייתה ניצחונה של ר.ב לייפציג 1:3 על מיינץ. העולה החדשה ניצלה את המעידה של באיירן ונצמדה אליה בפסגה כשהיא עדיין ללא הפסד העונה. שאלקה המתאוששת גברה 1:3 על ורדר ברמן.

טימו ורנר (מימין), אמיל פורסברג שחקני ר.ב. לייפציג. GettyImages
אמיל פורסברג חוגג/GettyImages

ר.ב לייפציג - מיינץ 1:3

עם כל הכבוד לבאיירן מינכן ודורטמונד, ה-סיפור של הבונדסליגה שייך ללא ספק לר.ב לייפציג. העולה החדשה המשיכה את פתיחת העונה הכמעט מושלמת שלה, שמרה על מאזן נקי מהפסדים וחשוב מכך ניצלה את המעידה של באיירן מינכן אתמול כדי להיצמד אליה עם 24 נקודות בפסגה. כבר אחרי שלוש דקות המארחים עלו ליתרון כשטימו ורנר ניצלה מסירה מדויקת של פורסברג וכבש את הראשון. ורנר גמל לפורסברג ובישל לו את השני בדקה ה-21 והוסיף צמד דקה לפני ההפסקה במחצית החלומית של המארחים. סטפן בל צימק (74), אבל לא יותר מכך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נביל בנטאלב שחקן שאלקה חוגג שער. AP
ממשיך להרשים במדי שאלקה. נביל בנטאלב/AP

שאלקה - ורדר ברמן 1:3

משחק תשיעי ללא הפסד לשאלקה המתאוששת, שלמרות החיסורים הרבים בהתקפה השיגה שלוש נקודות ביתיות וקפצה למקום ה-12. אלסנדרו שופף האוסטרי נגח מקרוב פנימה אחרי טיל של מקס מאייר שחזר מהמשקוף, ובחלוף שלוש דקות נביל בנטאלב היה על ריבאונד נוסף אחרי בעיטה חופשית של נאלדו ונעץ את השני. סרז' גנאברי, המוזמן הטרי לסגל נבחרת גרמניה, צימק בפנדל בדקה ה-42 עבור ורדר ברמן, אבל שופף השלים צמד בשמאל אחרי הכנה של המגן סיאד קולשינאץ בדקה ה-63.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully