וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ניס הפסידה לראשונה, פ.ס.ז' צימקה את הפער לשלוש נקודות

המוליכה נעצרה עם הפסד 1:0 לקון בעקבות פנדל של סנטיני (42). קבאני כבש בהקפצה נפלאה וגם נפצע ב-0:4 של האלופה על ראן, פרננדס פתח עם שער עצמי אומלל, גם ראביו ו-וראטי כבשו

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן. AP
גולאסו ופציעה. אדינסון קבאני/AP

זה לקח 12 מחזורים והערב (ראשון) זה הגיע: ניס המפתיעה נחלה הפסד ראשון העונה בליגה הצרפתית, וזה קרה לה דווקא מול קון, שעקצה עם 0:1. פריס סן ז'רמן נצמדה למונאקו השנייה וצימקה את הפער מניס לשלוש נקודות בלבד, אחרי 0:4 ביתי על ראן.

פריס סן ז'רמן - ראן 0:4

האלופה צימקה את הפער מהפסגה לשלוש נקודות בזכות ניצחון ביתי קל על ראן, שנעצרה אחרי שצברה 10 נקודות מ-12 האחרונות. אדינסון קבאני ראה שער אחד ניתן לו ואז נלקח ממנו בדקה ה-31, כאשר נגיחה שלו למשקוף ניתזה ליד של גלסון פרננדס וממנו פנימה, אז בדקה ה-42 הוא סיפק גולאסו עם הקפצה מרהיבה בסיבוב מעל בנואה קוסטיל וחגג את השער ה-11 שלו בליגה הצרפתית העונה. לצערה של פריס סן ז'רמן, ובעיקר של נבחרת אורוגוואי, קבאני נאלץ לצאת בחלוף שתי דקות בגלל פציעה ומצבו לא ברור. אדריאן ראביו, המוזמן הטרי לנבחרת צרפת, כבש בבעיטה מרחוק בדקה ה-67 וציין את שערו הראשון העונה, כשאת המסמר האחרון נעץ מרקו וראטי בדקה ה-79, אחרי אסיסט של המחליף חאתם בן ארפה.

יונס בלהנדה (מימין) עם מריו באלוטלי שחקני ניס מאוכזבים. AP
הדהירה נבלמה. מריו באלוטלי עם יונס בלהנדה/AP

קון - ניס 0:1

המאזן המופלא של מוליכת הטבלה, שניצחה תשעה מ-11 משחקיה עד הערב וסיימה את השניים הנותרים בתיקו, נבלם בסטאד מישל ד'אורננו, שם קון קטעה רצף של ארבעה הפסדים. ניס ניצחה בכל ששת מחזורי הליגה הקודמים, אך הפעם מריו באלוטלי ואלסאן פלאה לא הצליחו לכבוש, ומנגד איבן סנטיני הקרואטי דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-42 והכריע את המשחק. ניס יוצאת לפגרה כמוליכה, אך יתרונה צומק לשלוש נקודות בלבד.

מץ - סנט אטיין 0:0
אוסמה טנאן האורח הורחק (36)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully