וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: טפירו ואשדוד מארחים את מכבי תל אביב

6.11.2016 / 17:17

הקבוצה הסימפטית מעיר הנמל תנסה להיות הראשונה שמנצחת בליגה את הצהובים של רמי הדר (21:05, ספורט 5), שפוטר בעבר מאשדוד. אייברסון ולנדסברג מחוץ לסגל. אילת תארח את קרית גת

one

משחקי המחזור החמישי בליגת העל יגיעו לסיומם מחר (שני) עם שני משחקים נוספים. מכבי אשדוד של מאיר טפירו, שחזרה למציאות הפחות נעימה אחרי פתיחת עונה טובה, תנסה להיות הראשונה שמנצחת את מכבי תל אביב שתופיע למשחק ללא אייברסון ולנדסברג. רמי הדר יפגוש את הקבוצה ממנה פוטר בליגה הלאומית. הפועל אילת ומכבי קרית גת יפגשו למשחק בין שתי קבוצות שמחזיקות במאזן של ניצחון אחד ושלושה הפסדים.

מאיר טפירו מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה. מגד גוזני
מאיר טפירו מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה/מגד גוזני

מכבי אשדוד/באר טוביה - מכבי תל אביב (21:05, ספורט 5)

אחרי שני ניצחונות במחזורי הפתיחה חזרה מכבי אשדוד בשבועות האחרונים למציאות עם הפסדים לעירוני נהריה בבית והפועל חולון בחוץ. לאנשי הקבוצה מעיר הנמל לא היו אשליות כי בעונה הנוכחית הקבוצה תהיה בצמרת הגבוהה, לנוכח הסגל הדי מצומצם שעומד לרשותו של מאיר טפירו, ולמשחק הקרוב נגד מכבי תל אביב הם מגיעים כאנדרדוג מובהק, למרות שניצחו את הצהובים בשניים משלושה משחקים אשתקד. ג'ייק כהן, שרשם משחק טוב נגד חולון בשבוע שעבר ירצה להמשיך במומנטום נגד האקסית, ובאשדוד יודעים שבלי יכולת טובה של שחקני הפנים כהן, בן אלטיט וקליסטוס אזויוקו, שצפוי לעזוב בקרוב, הסיכוי שלהם להפתיע הוא נמוך מאוד.

שלושה ניצחונות רשם רמי הדר בשלושת משחקי הראשונים כמאמן מכבי תל אביב עד שהגיעה ברצלונה ביום רביעי האחרון וניפצה את הפתיחה הנהדרת עם הצגה ביד אליהו. הצהובים, שעדיין מחזיקים במאזן מושלם במשחקי הליגה, בחרו שלא להלביש לפני המשחק את קולטון אייברסון וסילבן לנדסברג שמצטרפים לדווין סמית' שלא נרשם באיגוד הכדורסל נכון לעכשיו ולא ישותף במשחקי הליגה. במצב העניינים הנוכחי מחזיק הדר בשני שחקני פנים - מאיק צירבס וג'ו אלכסנדר, שממעט לשחק מתחילת העונה, ומעניין יהיה לראות האם יקבל אשראי מחודש נגד אשדוד. לפני המשחק יקבל גיא פניני את תואר שחקן חודש אוקטובר בליגת העל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן הפועל אילת עודד קטש, דניאל דנינו. ברני ארדוב
מאמן הפועל אילת עודד קטש, דניאל דנינו/ברני ארדוב

הפועל אילת - מכבי קרית גת (20:00, פריצות בספורט 5)

פתיחת העונה הרעה שעוברת על הפועל אילת המשיכה גם בשבוע שעבר כשהקבוצה של עודד קטש קרסה ברבע האחרון נגד בני הרצליה ורשמה את הפסד הליגה השלישי שלה בארבעת מחזורי הפתיחה, בדיוק כמו בעונה שעברה. באילת היו מאוכזבים גם מהיכולת שהציגו השחקנים וגם מהנפילה הגדולה בשלבי הסיום, כשהם מקווים ליכולת שונה לחלוטין נגד קרית גת, במשחק שהוגדר קריטי להמשך הדרך. סר'דומיניק פוינטר שוחרר השבוע לקרית אתא מהלאומית, ובקבוצה לא פסלו שינויים נוספים בסגל אם לא יחולו שינויים בתוצאות. חנן קולמן נמצא עדיין בספק בשל הפציעה בכתף שבעקבותיה הוא לא משחק החל מהמחזור השני.

אחרי פתיחת עונה רעה, שכללה שלושה הפסדי ליגה והדחה מוקדמת מגביע המדינה, בקרית גת היו השבוע ניחוחות של שינוי בעקבות הניצחון הגדול על מכבי ראשון לציון שהחדיר את האמונה בשחקנים של נתי כהן. קרית גת לא שיחקה כדורסל גדול בניצחון על האלופה, אך הציגה הגנה טובה ומשחק לחימה שהביא לה לבסוף את הניצחון. קרית גת תופיע למשחק ללא דבו ג'וזף ואורי קוקיה ששוחררו במהלך השבוע ויחד עם הרכש הנוצץ ג'סטין קרטר ששיחק בעונה שעברה ביורוליג ושוחרר לאחרונה מחימקי מוסקבה. מי שעוד עשוי להצטרף בקרוב הוא דניאל איידן כשבמועדון מנהלים מגעים מתקדמים עם הפועל תל אביב לצירופו עד לסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully