וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: קני סייף כבש בניצחון גנט, נאתכו בישל בתיקו של צסק"א

הישראלי של גנט נכנס כמחליף (63) והבקיע (79) ב-0:2 על בוורן, קשר צסק"א הכין את השני ב-2:2 מול אמקר. דאבור נכנס בדקה ה-17 בהפסד זלצבורג, צפו בניצחון של רוני לוי ואנורתוזיס

קני סייף שחקן גנט. GettyImages
שער שני העונה בליגה. קני סייף/GettyImages

קני סייף כבש הערב (ראשון) את שערו השני העונה בליגה הבלגית, כשנכנס כמחליף בדקה ה-63 וקבע 0:2 לזכות גנט מול ואסלנד בוורן בדקה ה-79. הקשר הישראלי לא נכשל באחד-על-אחד מול שוער האורחת אחרי שקיבל כדור מקאליפה קוליבאלי, וחתם את תוצאת המשחק. רמי גרשון נותר על הספסל של המנצחת, אופיר דוידזאדה לא נכלל בסגל.

* ביברס נאתכו ציין את חזרתו לסגל נבחרת ישראל עם בישול שהציל לצסק"א מוסקבה נקודה ביתית עם 2:2 מול אמקר פרם. הקשר הישראלי השלים 90 דקות ובדקה ה-45 הכין לזוראן טושיץ' את השער שקבע את תוצאת המשחק. סרגיי איגנשביץ' הוותיק כבש את הראשון של צסק"א בפנדל בדקה ה-18, לפני שאמקר הפכה. אלופת רוסיה רק במקום הרביעי, מרחק תשע נקודות מהמוליכה ספרטק מוסקבה.

* מונס דאבור, שלא זומן הפעם לסגל הנבחרת, נכנס כמחליף בדקה ה-17 בעקבות פציעתו של הקפטן ג'ונתן סוריאנו, אבל רד בול זלצבורג ספגה דקה לאחר מכן והפסידה במפתיע 2:1 למאטרסבורג האחרונה. האלופה נותרה במקום השלישי באוסטריה, מרחק ארבע נקודות מהמוליכה שטורם גראץ.

צפו בתקציר ניצחונה של אנורתוזיס

* אופיר מזרחי חזר להרכב של קבוצתו לוגאנו אחרי יותר מחודשיים, בהפסד הביתי 3:2 לסנט גאלן הלפני אחרונה בטבלה. לוגאנו הגיע למשחק מהמקום השישי עם 16 נקודות - שלוש פחות מלוצרן הרביעית בעוד שליריבה היו 11 נקודות והיא מוקמה במקום התשיעי מתוך עשר קבוצות. אלא שבעקבות הניצחון היא התקרבה עד כדי שתי נקודות מלוגאנו. מזרחי שיחק 78 דקות לפני שהוחלף.

* שרן ייני פתח בהרכב ויטסה ארנהם כמגן ימני במשחק הליגה מול הראקלס והשלים 90 דקות. ויטסה הפסידה 2:1 בבית.

* במשחקו השני באנורתוזיס פמגוסטה, רוני לוי חגג ניצחון שני ברציפות, הפעם עם 0:3 על דוקסה. איסמה (13), לופז קבראה (66) ועבדולאיי שנהו (85) כבשו. אנרתוזיס כבר עם 14 נקודות כאשר היא מדורגת במקום השמיני אחרי תשעה מחזורים.

* ליאור רפאלוב הפצוע לא נכלל בסגל של קלאב ברוז', שסיימה ב-1:1 מול גנק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully