וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי מתוסכל: "אנחנו צריכים להיות פחות אנוכיים בהתקפה"

הקינגס הובסו במילווקי ונפלו למאזן 5:2, הפורוורד נכלל בחמישייה בגלל הפציעות ולאחר המשחק אמר: "אנחנו מורידים את הראש כשקבוצה רצה מולנו, בעיקר בחוץ וזה לא טוב. לא היו לנו אנרגיות"

עומרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס. AP
עוד ערב מאכזב לכספי והקינגס/AP

בסקרמנטו קיוו שהעונה הזו תיראה אחרת. הקינגס, שלא היו בפלייאוף מאז 2006 ולא השיגו מאז אף עונה חיובית (או אפילו כזו עם יותר מ-38 ניצחונות), הביאו בקיץ את המאמן דייב ייגר והאמינו שהוא יביא עמו את השינוי, אבל התבוסה הלילה (בין שבת לראשון), 117:91 במילווקי, הורידה את המלכים למאזן 5:2 עגום והראתה ששום דבר לא באמת השתנה.

לקבוצה מבירת קליפורניה יש לא מעט פצועים, מה ששלח הלילה את עומרי כספי, שנמחק במשחקים הראשונים של העונה, לחמישייה. לצערו של הפורוורד הישראלי, גם הוא סבל ממשחק לא מבריק בעליל וסיים 24 דקות עם 6 נקודות (3 מ-8 מהשדה, כולל 0 מ-3 לשלוש) ו-6 ריבאונדים.

לאחר המשחק, כספי נשמע מאוד מתוסכל: "לא הצלחנו לעצור את הנפילה. הם שיחקו טוב ולא היו לנו אנרגיות לחזור למשחק. היינו בפיגור רוב הערב. הם קבוצה טובה והם ניצלו את זה כדי לרוץ ולברוח לנו. יש לנו יריבה קשה במשחק הבא, מחר, טורונטו ואנחנו חייבים לנצח".

כספי הוסיף: "אנחנו מורידים את הראש כשקבוצה רצה מולנו, בעיקר בחוץ וזה לא טוב. הם קלעו כמה זריקות קשות וזה קורה, אבל לא היו לנו את הכוחות לחזור. אנחנו צריכים להיות פחות אנוכיים בהתקפה. אני מרגיש שלפעמים ההתקפה שלנו נתקעת ומשחקת לא חכם וצריך לשנות את זה. אנחנו מנסים להכניס את החידושים למשחק שלנו, מריצים את ההתקפה כל יום באימונים ומחפשים את הזריקות הטובות".

עוד בנושא:

הספרס והקליפרס כועסים על ה-NBA בגלל עומס המשחקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully