וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מני פאקיאו חזר לזירה אחרי כחצי שנה וניצח את ג'סי ורגאס בווגאס

המתאגרף הפיליפיני שלט בקרב מול האמריקאי, ניצח פה אחד (113:114, 109:118, 109:118 על פי השופטים) וזכה בתואר במשקל בינוני של ה-WBO. מייוות'ר הגיע והצית שמועות על קרב חוזר

מני פאקיאו מתאגרף פיליפיני מול ג'סי ורגאס. AP
חזר לזירה אחרי כחצי שנה. פאקיאו מול ורגאס/AP

מני פאקיאו, אחד המתאגרפים הגדולים בכל הזמנים, חזר הלילה (בין שבת לראשון) מהפרישה הקצרה שלו וניצח בקרב שנערך בלאס וגאס את ג'סי ורגאס האמריקאי, כדי לשפר את מאזנו בקריירה ל-59 ניצחונות (לעומת שישה הפסדים ושתי תוצאות תיקו) ולגרוף את תואר אלוף ה-WBO במשקל בינוני.

פאקיאו, שהתאגרף רק עוד פעם אחת לפני הלילה מאז ההפסד ב"קרב המאה" הזכור מול פלויד מייוות'ר במאי לפני כשנה וחצי, ראה את יריבו באותו קרב מגיע במפתיע ותופס את מקומו לצד הזירה, כשהוא מלווה בבת שלו. ההופעה הזו של מייוות'ר רק חיזקה את השמועות בדבר קרב חוזר אפשרי בין השניים, זאת למרות שגם מייוות'ר כבר הודיע כי הוא סיים עם פרק האגרוף בחייו.

בקרב עצמו, "פקמן" הציג שוב את הסגנון שמאפיין אותו בשנים האחרונות, הגנתי משהו ומתוחכם, תוך שהוא לא מאפשר לורגאס, שהגיע לקרב במאזן של 27 ניצחונות והפסד בודד, להנחית כמעט אף מהלומה אמיתית. שופט אחד ניקד את הקרב ב-113:114 צמוד לפאקיאו, אבל שני האחרים היו יותר נחרצים וניקדו ב-109:118, כך שהפיליפיני ניצח פה אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully