וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: רדאמל פלקאו כבש צמד נוסף, מונאקו מחצה 0:6 את נאנסי

סגנית המוליכה חגגה שישייה שנייה ברציפות בבית וצימקה זמנית את הפער מניס לשלוש נקודות. פלקאו הבקיע צמד שני השבוע, קאריז'ו הוסיף צמד משלו ואמבפה ופאביניו חתמו. 1:2 לליון על באסטיה

לאונרדו ז'ארדים מאמן מונאקו עם רדאמל פלקאו. AP
עוד קרנבל שערים. לאונרדו ז'ארדים עם רדאמל פלקאו/AP

מונאקו צימקה הערב (שבת) את הפער מניס המוליכה לשלוש נקודות, אחרי שמחצה ללא בעיות 0:6 את נאנסי הלפני אחרונה. ניס תשחק רק בראשון מול קון בחוץ, בעוד האלופה פריס סן ז'רמן תארח את ראן במשחק שיחתום מחר את המחזור ה-12.

מונאקו - נאנסי 0:6

צמד שני תוך 72 שעות לרדאמל פלקאו ועוד קרנבל שערים של מונאקו. החלוץ הקולומביאני, שהבקיע פעמיים ב-0:3 על צסק"א מוסקבה ביום רביעי, הכפיל את מאזן שעריו בליגה לארבעה אחרי שנגח מקרוב בדקה ה-25 והכפיל מהנקודה הלבנה בחלוף חמש דקות. קיליאן אמבפה הצעיר נכנס כמחליף בדקה ה-64 ואחרי דקה כבר היה על הריבאונד והבקיע בקלות את השלישי. עוד מחליף, הארגנטינאי גידו קאריז'ו, התכבד ברביעי בדקה ה-87 וגם חתם בתוספת הזמן, כשבתווך פאביניו דייק מהנקודה הלבנה. לראשונה זה 38 שנים, מונאקו כובשת שישיות בשני משחקי בית רצופים והיא כבר עם 36 שערי זכות (ממוצע של שלושה למשחק) - הכי הרבה של קבוצה בשלב כזה של העונה, מאז סנט אטיין (44 שערים) ב-1969/70.

ליון - באסטיה 1:2

אחרי שרשמה חמישה הפסדים בשבעה מחזורים, סגנית האלופה במגמת התאוששות עם ניצחון שני ברציפות בזכות לא מעט מתנות שקיבלה מהאורחת. אלכסנדר לקאזט כבש את השער היחיד במשחק והעשירי שלו העונה מהנקודה הלבנה בדקה ה-37, ובמחצית השניה ז'אן לואי לקה (47) ויאניק קאהוזה (74) הורחקו. אם זה לא מספיק פייר בנגטסון (86) כבש שער עצמי, אנזו קריבלי רק צימק בתוספת הזמן ובאסטיה כבר חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון.

משחקים נוספים:

אנז'ה - ליל 0:1
לאנז'ה:פמארה דידייו (54).

בורדו - לוריין 1:2
לבורדו: פנסואה קמאנו (28), דייגו רולאן (73). ללוריין: דייגו קונטנטו (62, עצמי).

דיז'ון - גנגאן 3:3
לדיז'ון: סדריק ורו (6), לואי דינוי (26) ז'וליו טבארס (44). לגנגאן: מרקוס קוקו (32), אלכסנדר מנדי (79), ניל דה פייו (93).

נאנט - טולוז 1:1
לנאנט: מריוש סטפינסקי (91). לטולוז: מרטין ברייתווייט (36).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully