וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: 12 דקות לחמד בניצחון ברייטון, סידוול כבש שער מהחצי

החלוץ הישראלי נכנס כמחליף ב-0:2 בחוץ על בריסטול סיטי, שער מרהיב לקשר הוותיק. ביטון נכנס כמחליף בניצחון הקל של מוליכת הליגה הסקוטית, מרציאנו שמר על רשת נקייה בניצחון היברניאן, סלליך וקבהא ניצחו

שחקן סלטיק, ניר ביטון. רויטרס
משותף רק כמחליף לאחרונה. ניר ביטון/רויטרס

תומר חמד שיחק 12 דקות כמחליף בניצחון החוץ של ברייטון 0:2 על בריסטול סיטי. השחפים שמרו על המקום השני בעזרת ניצחון רביעי ברציפות (כולם על האפס( ועל מרחק שלוש נקודות מניוקאסל המוליכות, כאשר סטיב סידוול הוותיק הבקיע שער מרהיב מחצי מגרש בדקה ה-13 לאחר שזיהה את ריצ'רד אודונל מחוץ לשערו והקשית באומנות מעליו, וג'יימי מרפי הכפיל בחלוף שבע דקות. בירם כיאל הפצוע לא נכלל בסגל.

* ניר ביטון נכנס כמחליף בדקה ה-62 והיה שותף לניצחונה של סלטיק 0:3 על אינברנס במשחקה ה-11 בליגה הסקוטית. סקוט סינקלייר (48), לי גריפית'ס (63) וטום רוגיץ' (83) כבשו את השערים למוליכה, לה 31 נקודות בפסגה וגם שני משחקים חסרים.

* אופיר מרציאנו שמר על רשת נקייה ב-0:3 הקל של היברניאן על אייר יונייטד בליגה הסקוטית השנייה. קבוצתו של השוער הישראלי עם 27 נקודות אחרי 12 משחקים ויתרון של שלוש נקודות על פני דנדי יונייטד.

* מרואן קבהא שיחק 77 דקות וסינטאיהו סלליך שיחק 90 דקות ב-0:2 של מאריבור על צלייה במחזור ה-16 בליגה הסלובנית. בעקבות הניצחון מאריבור עלתה זמנית למקום הראשון.

* אמיר עגייב לא נכלל בסגל של אומוניה ניקוסיה, שניצחה 0:1 בחוץ את זקאקיו ונותרה במקום הרביעי בליגה הקפריסאית, מרחק ארבע נקודות (ומשחק עודף) מהמוליכה א.א.ק לרנקה.

* אלון נצר ויובל יעקובוביץ' פתחו ושיחקו 90 דקות בהפסד הביתי של טרגו מורש 2:0 לקראיובה בליגה הרומנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully