וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפן קרי: "מוזר שלא קלעתי שלשה, אבל אל תדאגו, אמשיך לזרוק"

כוכב גולדן סטייט התאכזב לאחר שהרצף המדהים נקטע ("לא אוהב את ההרגשה הזו") אך התלוצץ ("הייתי שמח לסיים את הקריירה עם שלשה בכל משחק") והוסיף: "אתחיל אותו מחדש". וגם: דוראנט עבר את ג'ורדן והערב המרגש של רוז את נואה

שחקן גולדן סטייט סטפן קרי. רויטרס
"חלק מהמשחק". קרי/רויטרס

סטפן קרי אנושי. הלילה (בין שישי לשבת) קיבלנו את החותמת הסופית לכך. אם למישהו היה ספק, רשם הלילה קרי את אחד המשחקים הגרועים בקריירה שלו ב-NBA, כשהחטיא את כל עשר הזריקות שלו מחוץ לקשת ב-117:97 ללוס אנג'לס לייקרס, ובכך נקטע הרצף המדהים של 157 משחקים רצופים שבהם הוא קלע לפחות שלשה אחת.

"אני בכלל לא אוהב את ההרגשה הזו", ציין קרי המאוכזב בסיום. "אבל זה חלק מהמשחק. אני צריך לאסוף את השברים ולהרים את הראש. ראינו שיש לא מעט דברים שאנחנו צריכים לעבוד עליהם. הרצף היה נחמד, הייתי שמח לסיים את הקריירה עם שלשה בכל משחק, אבל היי, עכשיו אתחיל את הספירה מחדש. כמה זמן זה החזיק? שנתיים בערך? קצת מוזר לא לקלוע אף שלשה, אבל תהיו בטוחים שאמשיך לזרוק ולזרוק".

"ספגנו את ההפסד השנתי בסטייפלס סנטר", התלוצץ סטיב קר. "הם עושים לנו את זה בכל שנה. הפעם הם הגיעו עם אנרגיות מדהימות, ומגיע להם הרבה קרדיט על כך. הם שיחקו מצוין, כשאנחנו לעומת זאת נראינו חסרי חשק כבר מהרגע הראשון".

עוד בנושא:

הלייקרס הדהימו את גולדן סטייט, ניו יורק ניצחה בשיקגו

שחקן גולדן סטייט קווין דוראנט. AP
הבא בתור: עבדול ג'באר. דוראנט/AP

* קרי קלע שלשה בכל משחק מאז נובמבר 2014.

* כולל משחקי קדם העונה, קרי קלע שלשה ב-196 משחקים ברציפות, וב-116 משחקי חוץ רצופים - שניהם שיאי NBA.

* כעת, לג'יי. ג'יי רדיק רצף המשחקים הארוך ביותר עם שלשה אחת לפחות (61).

* קווין דוראנט קלע למעלה מ-20 נקודות משחק 70 ברציפות ובכך עבר את מייקל ג'ורדן שעשה זאת ב-69 משחקים רצופים ב-1990/91. אם KD יעשה זאת גם במשחק הבא, הוא יעבור גם את קארים עבדול ג'באר ויעלה למקום השישי בטבלה זו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני שיקגו בולס ג'ואקים נואה, דרק רוז. רויטרס
התפוצצו. נואה ורוז מרוצים/רויטרס

משחק מרתק נוסף התרחש בעיר הרוחות, שם שיקגו המקומית אירחה את ניו יורק ניקס והאקסים דרק רוז וג'ואקים נואה, שהתעלו על עצמם מול הבולס, ממש כמו שור מול בד אדום. רוז, שבארבעת המשחקים הראשונים של העונה מסר עשרה אסיסטים ביחד, מסר הפעם 11 אסיסטים אליהם הוסיף גם 15 נקודות ושבעה כדורים חוזרים. הסנטר הצרפתי לעומת זאת, נואה, שלא קלע העונה יותר משש נקודות באף משחק, הוסיף 16 משלו, תשעה כדורים חוזרים, ארבעה אסיסטים ושלוש חטיפות. גם בצד השני נרשם ציון דרך מעניין: דוויין וייד קלע לראשונה מעל 30 נקודות (35) מאז הגיע לבולס.

"לאט לאט אנחנו נכנסים לקצב", אמר רוז בסיום. "אנחנו מנסים לדבר אחד עם השני על הפרקט ולייצר כימיה. אנחנו מאוד אוהבים לנצח וזה המפתח. ניצחון הוא הכול בשבילנו. אסור לשכוח שמדובר בתהליך שלוקח זמן. צריך סבלנות ובסיומו אני משוכנע שניראה הרבה יותר טוב".

"כולם הרגישו שמשהו קורה באוויר", ציין וייד. "הם עלו למשחק כמו חיית טרף. ככה זה כשאתה משחק מול הקבוצה שאותה עזבת. אתה רוצה להוכיח את עצמך וזה מה שהם עשו. מי שאומר שהוא לא נותן יותר מול האקסית, פשוט משקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully