וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סומם והוכה בראשו בגרזן: הרצח האכזרי של אקס הפועל תל אביב

מייקל רייט, שנבחר בדראפט 2001 ושיחק במדי האדומים לפני למעלה מעשור, נרצח בשנה שעברה. כעת, התפרסמו קטעים מדו"ח החקירה, מהן עולה תמונה מזעזעת של האירועים שהובילו למותו

מייקל רייט שחקן הפועל תל אביב לשעבר. GettyImages
רצח אכזרי. רייט/GettyImages

בדיוק שנה חלפה מאז שגופתו של מייקל רייט, בן ה-35, שנבחר בסיבוב השני של דראפט 2001 על ידי ניו יורק ניקס ושיחק בעונת 2003/04 במדי הפועל תל אביב, נמצאה במכונית בברוקלין, ניו יורק, כשהיא מכוסה בשקיות זבל. כעת, "USA טודיי" מפרסם את ממצאי החקירה על הרצח המזעזע, בו הואשמו שני אנשים.

רייט בן ה-35 מצא את מותו לאחר שסומם והוכה בגרזן, על ידי שותפו לדירה במשך שנים ארוכות, מארק הולדברוקס בן ה-59 ועל ידי דייויד ויקטור בן ה-35, אשר הורשעו שניהם ברצח ביום שלישי החולף, כמו גם בהחזקת גרזן לצורך שימוש לא חוקי נגד אדם אחר והחזקה של הסם עמו סיממו את רייט לפני רציחתו.

על פי ה"ניו יורק דיילי ניוז", הבלשים שחקרו את הרצח מאמינים שרייט הוכה בראשו בגרזן בבית אותו חלק עם הולדברוקס בניו ג'רזי, לפני שגופתו הועברה לברוקלין על ידי ויקטור ושם ננטשה. הולדברוקס גם היה זה שהתקשר למשטרה בשמיני בנובמבר אשתקד וסיפר כי רייט, שהתגורר בבית המשותף שלהם גם עם שתי בנותיו, נעלם. הוא אמר שלא ראה את רייט שלושה ימים.

סיבת הרצח לא פורסמה, אבל קיים חשד לפיו רייט איים על הולדברוקס כי הוא יספר למשטרה על שוד שביצע שותפו לדירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully