וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאמס: "ברור שאני רוצה לשחק יותר, אבל היחסים עם זידאן בסדר"

הקולומביאני של ריאל מנסה להתגבר על הפציעה ובראיון שהעניק, ביקש לצנן את השמועות בדבר רצונו לעזוב. בספרד מדווחים: השחקנים לא אהבו את הדברים של זידאן אחרי התיקו בפולין

one

אחרי התיקו המפתיע בליגת האלופות מול לגיה ורשה, שקטע עבורה רצף של חמישה ניצחונות, תחזור ביום ראשון הקרוב אלופת אירופה ריאל מדריד, שמוליכה אחרי עשרה מחזורים את הליגה הספרדית, לזירה המקומית ותארח למפגש שנראה קליל על הנייר את לגאנס הקטנה (13:00, ערוץ 50).

מי שלא ממש מוצא את עצמו בריאל העונה, או בכלל תחת זינדין זידאן בשנה החולפת, הוא הקולומביאני חאמס רודריגס. מלך שערי המונדיאל האחרון, שנרכש עם תום הטורניר בברזיל ממונאקו תמורת 80 מיליון יורו, סבל גם מפציעה שהגבילה אותו לתשע הופעות בלבד עד כה העונה, כשהוא מוצא את הרשת רק פעם אחת, מול אספניול בספטמבר.

עוד בנושא:

שבת בספרד: אתלטיקו מדריד אצל סוסיאדד, אצילי וגרנאדה ישיגו ניצחון בכורה?

חאמס רודריגס שחקן ריאל מדריד חוגג. רויטרס
נשאר רגוע. חאמס/רויטרס

אותו שער היה היחיד של חאמס עבור ריאל בשבעת החודשים האחרונים, אבל למרות ששמו מוזכר שוב ושוב כמי שביקש לעזוב את המועדון בהקדם, בראיון שהעניק הוא ניסה להישמע מפויס: "אני שמח בריאל, מהרגע הראשון שהגעתי ועד עכשיו. זה המועדון שתמיד רציתי להיות בו. ברור שאני רוצה לשחק יותר, אבל יש כאן מישהו שאחראי על הדברים והוא מחליט מי משחק ומי לא. צריך לכבד את זה. היחסים שלי עם זידאן ממש לא שבורים או רעים, כמו שכולם אומרים. הכול בסדר, אלה יחסים כמו שצריכים להיות בין שחקן למאמן. הוא לוקח את ההחלטות שלו ויש לו אחריות עליהן, אני רק צריך להישאר רגוע".

אגב, על פי דיווחים בספרד, שחקני הקבוצה ממש לא אהבו לשמוע את זידאן מבקר אותם וטוען כי "חסרה להם אינטנסיביות" אחרי התיקו בפולין, זאת למרות שהצרפתי לקח אחריות על התוצאה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully