וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערורייה בהארוורד: "דו"ח הסקאוטינג" המיני שגרם לביטול העונה

באוניברסיטה היוקרתית גילו כי קבוצת הכדורגל לבנים חיברה דו"ח שמדרג את קבוצת הבנות לפי גופן והעדפותיהן בין הסדינים. כתוצאה, בוטלה עונת הכדורגל של הקבוצה, שהובילה את הטבלה

הכניסה לאוניברסיטת הרווארד. AP
שערורייה בהארוורד/AP

אוניברסיטת הארוורד השוכנת בקיימברידג', מסצ'וסטס, היא אחד המוסדות החשובים והיוקרתיים ביותר בעולם להשכלה גבוהה, אולם בימים אלה, נאלצת הנהלת האוניברסיטה להתמודד עם שערורייה, שהובילה כעת לביטול עונת הכדורגל של הקבוצה המקומית.

האוניברסיטה הודיעה היום (שישי), כי היא קבוצת הכדורגל לגברים שלה, שמובילה את "ליגת הקיסוס", בה חברות האוניברסיטאות הבכירות בצפון-מזרח ארצות הברית, עם מאזן של עשרה ניצחונות, שלושה הפסדים ושתי תוצאות תיקו, תוותר על כל משחקיה מעתה ועד לסיום העונה, זאת לאחר שנמצאו ראיות נוספות שנגעו לדו"ח בעל אופי מיני שכתבו חברים באותה קבוצה לגבי קבוצת הכדורגל לנשים של האוניברסיטה.

הדו"ח, שהוצג כמעין "דו"ח סקאוטינג", דירג את בנות הקבוצה המקבילה על פי "מידת הסקסיות" שלהן, כאשר לכל אחת מהבנות צורף גם הסבר על סוג יחסי המין שהיא לכאורה מעדיפה לקיים, הכול כמובן, פרי דמיונם הבעייתי של חברי קבוצת הבנים. בהארוורד אף מצאו ראיות לכך שאותו דו"ח קיים לפחות מאז 2012 והפך לסוג של מסורת מטרידה בשנים האחרונות.

"כתוצאה ממה שמחלקת הספורט של הארוורד גילתה, החלטנו לבטל את המשך העונה של קבוצת הכדורגל לגברים", מסר מנהל אגף הספורט בהארוורד, רוברט סקאליס, שהחל בחקירה לאחר שהנושא נחשף בעיתון הסטודנטים של האוניברסיטה, שם אף גילו כי אותם מסמכים היו חשופים לכל בקבוצת גוגל שהייתה שייכת לאחד משחקני העבר של הקבוצה.

אחת הבנות עליה נכתב הדו"ח ב-2012 מסרה: "ראינו את דו"ח הסקאוטינג במלואו. אנחנו מודעות לדברים שנכתבו בו, התיאורים של הגוף שלנו, הציונים שכל אחת מאיתנו קיבלה לפי המראה שלה, ההשוואות שנערכו בינינו וה'חלוקה' שהם עשו ביניהם לגבינו. המסמך הזה מנסה לגרום לנו לפנות זו נגד זו, כאילו שכמה גברים יכולים לקבוע דברים כאלה. אנחנו יודעות יותר טוב מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully