וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: האלופה מארחת את העולה החדשה

4.11.2016 / 16:46

מכבי ראשון לציון, עדיין ללא רכז זר ועם שני הפסדים רצופים, תנסה לעצור את המומנטום השלילי כשתארח את גלבוע/גליל (18:30, ספורט 5) אחרי שני ניצחונות רצופים. מרפי הולוואי בספק

one

בווידיאו: תקציר המשחק בין קרית גת לראשון לציון

משחקי המחזור החמישי בליגת העל ייצאו מחר (שבת) לדרך עם המפגש בו תארח מכבי ראשון לציון את הפועל גלבוע/גליל (18:30, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: ספי שמש, ארז גוריון ודוד קולנגי). מאז שעזבה הקבוצה את גליל עליון והפכה להיות גלבוע/גליל נפגשו שתי הקבוצות 18 פעמים כשהמאזן עומד על 6:12 לטובת הקבוצה הצפונית. במשחקים שנערכו בבית מכבי מאז אותה עונה עומד המאזן על 3:6 לטובת גלבוע/גליל שניצחה את המפגש האחרון בין הקבוצות, במחזור האחרון בעונת הירידה שלה לפני שנתיים.

שון דאוסון מכבי ראשון לציון. אדריאן הרבשטיין
חוזר לליגה. דאוסון/אדריאן הרבשטיין

שבוע לא טוב עבר על מכבי ראשון לציון. הוא החל עם הפסד מפתיע למכבי קרית גת בחוץ תוך כדי תצוגת נפל לאורך יותר משלושה רבעים, מה שהיה אמור לזרז הבאת רכז זר במקומו של ג'ו ג'קסון ששוחרר לפני כשבועיים. ביום שלישי רשמה הקבוצה הפסד שני ברציפות, הפעם לקרשיאקה בחוץ, במשחק בו פיגרו ב-20 הפרש, אך הצליחו לחזור בדקות הסיום בזכות מטווח שלשות של אנתוני היליארד וצ'ארלס תומאס. הכתומים לא הצליחו לצרף רכז השבוע, כשדרווין קיצ'ן שהיה המועמד המוביל שלהם, חתם דווקא בעירוני נהריה, וכעת ינסו במועדון למצוא שחקן אחר שיחזק את הקו האחורי. בינתיים יודעים בקבוצה שהם חייבים לעצור את הרצף השלילי נגד קבוצה שעל הנייר חלשה מהם, במיוחד שמדובר במשחק ביתי.

לפחות בכל הנוגע למומנטום, בגלבוע/גליל מגיעים במצב נהדר למשחק בראשון לציון. הקבוצה של אריאל בית הלחמי שמה מאחוריה את שני ההפסדים בשני מחזורי הפתיחה עם ניצחונות גדולים על הפועל ירושלים בבית ומכבי חיפה בחוץ שנתנו לקבוצה בעיקר אמונה בסגל וביכולת של השחקנים והצוות לרשום עונה טובה. למרות זאת, במועדון ממשיכים בנסיונות לצרף שחקן ישראלי נוסף שיעבה את הרוטציה ויאפשר למאמן יותר אפשרויות, מלבד יחזקאל סקוורר וחואקין שוכמן שעד כה שומרים על יציבות. מי שנמצא בספק גדול למשחק הוא הסנטר מרפי הולוואי, ככל הנראה השחקן הטוב ביותר של האדומים עד כה העונה, שסובל מפציעה בשריר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully