וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי, רונאלדו ושני נציגים ללסטר: המועמדים לשחקן השנה בעולם

פיפ"א פרסמה את רשימת 23 השמות שמתוכם ייבחר השחקן שיזכה בתואר היוקרתי, בטקס שייערך ב-9 בינואר בציריך. הקפטנים והמאמנים של נבחרות העולם, כמו גם אוהדים ועיתונאים, יבחרו

לאחר ההתפצלות מ"פראנס פוטבול" וההודעה בשבוע שעבר על הצגתו של פרס חדש לשחקן המצטיין באירופה, מטעם פיפ"א, הודיע היום (שישי) ארגון הכדורגל העולמי על 23 המועמדים לתואר היוקרתי.

ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו, שחלקו ביניהם את שמונה הזכיות האחרונות בתואר "כדור הזהב", נמצאים כמובן ברשימה, ממנה יוכרז הזוכה בפרס שיחולק בציריך, ב-9 בינואר, בטקס מיוחד בשם "The Best".

ליאונל מסי ברצלונה מול כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. רויטרס
שוב אחד משניהם? מסי ורונאלדו/רויטרס

הרשימה המלאה: סרחיו אגוארו, גארת' בייל, ג'יג'י בופון, כריסטיאנו רונאלדו, קווין דה בראונה, אנטואן גריזמן, זלאטן איברהימוביץ', אנדרס אינייסטה, אנגולו קאנטה, טוני קרוס, רוברט לבנדובסקי, ריאד מחרז, ליאונל מסי, לוקה מודריץ', מנואל נוייר, ניימאר, מסוט אוזיל, דימיטרי פאייה, פול פוגבה, סרחיו ראמוס, אלכסיס סאנצ'ס, לואיס סוארס, ג'יימי ורדי.

ההצבעה שתיקבע מי יזכה בתואר יוצאת לדרך היום (שישי), ותימשך עד ל-22 בנובמבר. 50 אחוז מערך ההצבעה יגיע מהקפטנים והמאמנים של נבחרות העולם. עוד 50 אחוז יורכבו מהצבעה של אוהדים באתר פיפ"א ומהצבעות של 200 אנשי תקשורת ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully