וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלינסמן זכה בתואר כבוד מאנגלה מרקל: "ספורטאי גדול"

כוכב העבר של נבחרת גרמניה ומאמן נבחרת ארה"ב בהווה הפך לכדורגלן החמישי שזוכה בתואר היוקרתי ואמר: "הכדורגל נתן לי הרבה, גאה לקבל את הפרס", למרקל: "אקח אותך להיות נשיאת ארה"ב"

יורגן קלינסמן שחקן נבחרת גרמניה לשעבר (שני משמאל) עם קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל, ריינארד גרינדל. GettyImages
אירוע מרגש עבור קלינסמן/GettyImages

יורגן קלינסמן זכה הערב (חמישי) לכבוד גדול. כוכב נבחרת גרמניה לשעבר זכה בתואר קפטן הכבוד בוועידה השנתית של ההתאחדות הגרמנית שנערכה בארפורט. קלינסמן, מאמן נבחרת ארצות הברית היום, קיבל את התואר מקנצלרית גרמניה אנגלה מרקל, שהגיעה לאירוע. הוא הכדורגלן החמישי שזוכה בתואר הכבוד אחרי פריץ ולטר, אווה זלר, פרנץ בקנבאואר ולותר מתאוס.

קלינסמן רשם 108 הופעות במדי נבחרת גרמניה (82 בנבחרת גרמניה ו-26 בגרמניה המערבית), כבש 47 שערים וזכה עם נבחרת גרמניה בגביע העולם ב-1990 וביורו 1996 וגם הגיע לגמר היורו ב-1992. קלינסמן, שמאמן היום את נבחרת ארצות הברית אמר למרקל: "אני אקח אותך איתי בחזרה לארצות הברית כדי שתהיי הנשיאה שם". הקנצלרית אמרה: "קלינסמן היה ספורטאי גדול, דמות חיובית וסימפטית".

קלינסמן עצמו אמר: "הכדורגל נתן לי כל כך הרבה, הנבחרת תמיד הייתה חשובה לי מאוד, משהו יקר מאוד בחיים שלי. היא סיפקה לי הרבה רגעים בלתי נשכחים, מפגשים וידידויות. תמיד הייתי גאה לייצג את ההתאחדות הגרמנית ואת המדינה, ואני גאה מאוד לקבל את הפרס". כזכור, כוכב העבר גם אימן את נבחרת גרמניה והוביל אותה למקום השלישי בגביע העולם שאירחה ב-2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully